بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15830
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 خرداد 94 2:00 ب.ظ

بازیاری خبر داد:

ارتقاء شاخص های بهداشتی و توسعه خدمات درمانی در بیمارستان مهمترین برنامه بهداشت و درمان شهرستان کنگان

اختصاصی ثلاث- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد: از مهمترین برنامه های بهداشت و درمان شهرستان کنگان در حوزه سلامت، ارتقاء شاخص های بهداشتی و توسعه خدمات درمانی در بیمارستان و اجرای پروژه قلب سالم است.

محمد بازیاری در گفتگو به ثلاث اظهار داشت: مهترین برنامه ها و اهداف ما در حوزه سلامت شهرستان کنگان ارتقاء شاخص های بهداشتی از قبیل: سلامت مادران باردار (در دوران قبل از بارداری، حین بارداری و پس از زایمان ) ، مراقبت از کودکان زیر ۶ سال، کاهش مرگ و میر کودکان زیر ۵ سال است.

وی اجرای پروژه قلب سالم در شهرستان از خرداد ماه سال جاری( شامل انجام معاینات پزشکی، فشار خون، قد، وزن و آزمایشات قند و چربی به منظور تشخیص بیماریهای قلبی و دیابت )و همچنین پیشگیری و کنترل بیماریهای واگیر و غیر واگیر را از دیگر برنامه خود عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اضافه کرد: بهداشت محیط شهر و روستاها و نظارت بر صنوف و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، توسعه خدمات درمانی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با راه اندازی بخش های جدید، راه اندازی مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، تامین پزشک عمومی در مراکز بهداشتی درمانی، تامین پزشک متخصص در بیمارستان و استاندارد سازی تجهیزات پزشکی در واحد های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی نیز از دیگر برنامه ها و اهداف ما است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن