بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15836
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 خرداد 94 1:51 ق.ظ

سوارکاری کنگان در مسیر رشد

چابکسوار کنگانی قهرمان کورس سوارکاری جنوب استان فارس شد+عکس

ثلاث- چابکسوار و اسبدار کنگانی قهرمان کورس اسب سواری جنوب استان فارس شد.

به گزارش ثلاث از سری مسابقات کورس اسب سواری با مسافت ۱۰۷۰ متر استان فارس، در شهر خوزی برگزار شد.

در این مسابقات ۲۴ اسب در سه گروه ۸ تایی به رقابت پرداختند که نهایتا اسبی از بندر کنگان با مالکیت مشترک آذرگون و وراوی اصل با اسب شتاب با چابکسواری یوسف غلامی به قهرمانی رسید.

نفر دوم اسب بندرعباس با چابکسواری احمد فیروزی با اسب جزا و نفر سوم با اسبی از وراوی با چابکسواری محمد رضا عبدالهی معرفی شدند.

از نکات جالب این مسابقه مالک اسب مقام دوم است که از پاکستان، ساکن بندر لنگه می باشد.

اکبر صفایی رئیس هیئت سوارکاری کنگان پس از کسب این موفقیت ضمن تبریک به همه ورزش دوستان شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: با توجه به پتانسیل موجود و تلاش دوستان، می توانیم در مسابقات سطح اول کشور در رشته کورس، زیبایی و حرکات نمایش و پرش نیز شرکت کننده داشته باشیم.

وی ضمن ابراز گلایه از عدم حمایت مالی از این رشته ورزشی مورد سفارش اسلام اظهار داشت: تمامی هزینه ها بر عهده اداره ورزش و جوانان و خودمان می باشد که با توجه به هزینه های بسیار بالای آن، قادر به ادامه راه نیستیم؛ لذا از مسئولین تقاضا می شود برای پیشرفت این رشته ورزشی همتی مضاعف داشته باشند تا بتوان در سطح کشور نیز عرض اندام کرد.

 

 

 

 

اسبدوانی لامرد (۱)اسبدوانی لامرد (۴) اسبدوانی لامرد (۳) اسبدوانی لامرد (۲) اسبدوانی لامرد (۵)

//

نظرات

  1. شکر says:

    با سلام… احسنت آقای غلامی…بسیار خوشحال شدیم که مردی از دیار کنگان ،قهرمان این مسابقات شد… مسئولین ،خواهش میکنیم ورزش کنگان رو حمایت کنین؛جوانان کنگان ظرفیت های بالایی برای قهرمانی ورزشی و غیره را دارا هستند ؛لطفا حمایتشون کنین… تیم های منحل شده رو جون تازه ای بهشون بدین …

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن