بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15848
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 خرداد 94 1:49 ب.ظ

انتخابات

۲۸ خردادماه آخرین مهلت برای استعفای افرادی که قصد حضور در انتخابات دارند/برگزاری انتخابات در۷ اسفند

ثلاث- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: افرادی که قصد حضور در انتخابات را داشته و نیاز به استعفا از مسئولیت خود دارند، باید شش ماه قبل از ثبت‌نام استعفا دهند که ۲۸ خردادماه آخرین مهلت برای استعفای این افراد است.

به گزارش ثلاث، به نقل از مهر، سید اسماعیل موسوی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، اظهار داشت: از همه توان و ظرفیت‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخاب پرداخت و بیان داشت: امسال دو انتخابات مهم را در اسفندماه پیش رو خواهیم داشت که از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر اضافه کرد: برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان باعث حساسیت بیشتر کار می‌شود و تلاش داریم تا با برنامه‌ریزی مناسب، انتخابات به بهترین شکل و با رعایت تمامی قوانین و مقررات برگزار شود.

وی از تشکیل کمیته‌های انتخابات خبر داد و افزود: در ستاد انتخابات استان بوشهر کمیته‌های تخصصی فناوری، حقوقی، استعلامات، امنیت و مالی و پشتیبانی تشکیل شده است.

موسوی با اشاره به برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه، ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان یکی از مراحل مهم برگزاری انتخابات است که آذرماه برای ثبت‌نام و اعلام حضور افراد در انتخابات اعلام شده است.

وی بیان کرد: افرادی که قصد حضور در انتخابات را داشته و نیاز به استعفا از مسئولیت خود دارند، باید شش ماه قبل از ثبت‌نام استعفا دهند که ۲۸ خردادماه آخرین مهلت برای استعفای این افراد است.

 

 

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن