بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15914
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 خرداد 94 7:59 ق.ظ

بنزین سوپر سهمیه شما را می سوزاند

ثلاث: با توجه به اینکه بنزین سوپر نیز از ساعت ۲۴ سه شنبه با لیتری ۱۲۰۰ تومان عرضه می‌شود، ناآگاهی افراد می‌تواند سبب کاهش سهمیه کارت‌های سوخت شود.

به گزارش ثلاث ، یک مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی استان بوشهر تاکید کرد: برای استفاده از بنزین سوپر باید از کارت جایگاه داران سوخت استفاده شود، وگرنه از سهمیه باقی مانده شان کسر می شود.

مهرداد بیوکی مدیر روابط این شرکت افزود: در راستای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه امسال و تصمیم هیئت وزیران از ساعت ۲۴ امشب (۵ خرداد) بنزین با نرخ یکسان عرضه می شود.

وی با تأکید بر استفاده رانندگان از کارت جایگاه‌داران سوخت برای بنزین سوپر، تصریح کرد: با توجه به اینکه بنزین سوپر نیز از ساعت ۲۴ سه شنبه با لیتری ۱۲۰۰ تومان عرضه می‌شود، ناآگاهی افراد می‌تواند سبب کاهش سهمیه کارت‌های سوخت شود.

بیوکی با اشاره به اینکه با تغییر نرخ بنزین، سهمیه خودروهای ناوگان عمومی از ابتدای روز چهارشنبه (۶ خرداد) دیگر غیرقابل استفاده است، بیان کرد: خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت‌ها تا پایان شهریورماه می‌توانند از باقی مانده سهمیه بنزین لیتری ۷۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان که با «خلیج فارس» گفتگو می کرد، ادامه داد: در صورت استفاده از کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین سوپر، علاوه بر کسر سهمه باقی مانده بنزین ۷۰۰ تومانی، مبلغ آن نیز  ۱۲۰۰ تومان محاسبه می شود، از این رو باید از کارت جایگاه داران استفاده شود.

بویکی خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی دارندگان خودروهای شخصی، برچسب هایی تهیه و روی تلمبه جایگاههای سوخت نصب می شود./خلیج فارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن