بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 15962
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 خرداد 94 5:46 ب.ظ

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه خبر داد:

کشف اختلاس ۳۰ میلیارد ریالی در یکی از پتروشیمی های عسلویه

ثلاث : فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه اظهار داشت: در بررسی اسناد، وزن محموله خارج شده از شرکت پتروشیمی بین باسکول با تناژ واقعی ۲۳ تن اختلاف داشت.

ثلاث : عوامل اختلاس ۳۰ میلیارد ریالی در یکی از پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مستقر در عسلویه دستپیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با اعلام این خبر به «خلیج فارس» گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه در زمان بارگیری تولیدات یکی از پتروشیمی ها در هنگام وزن کشی باسکول تخلفاتی توسط کارکنان این مجموعه صورت می گیرد، به صورت نامحسوس و با هماهنگی مسئولان پتروشیمی تعداد سه خودرو حامل بار مورد تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ خدابخش نیکنام ادامه داد: در بررسی اسناد، وزن محموله بین باسکول با تناژ واقعی ۲۳ تن اختلاف داشت، به همین منظور با دستگیری عوامل مرتبط در این پرونده و بازجویی از آن ها مشخص شد این افراد به قصد تصاحب اموال دولتی اسناد و مدارک را دستکاری کرده اند.

سرهنگ نیکنام با بیان اینکه در بررسی های بیشتر مشخص شد این افراد مدت زیادی است که مبادرت به انجام این کار می کردند، گفت: بنابر اظهار مسئولان این شرکت خسارت وارده در همین محموله که کشف شد، ۳۰ میلیارد ریال است.

وی در پاین گفت: در این پرونده ۶ نفر بازداشت و تحویل مقام قضایی شده اند

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. صادق شهابی says:

    احتراماً ، در خصوص انتشار خبر با عنوان” اختلاس ۳۰ میلیاردی در یک پتروشیمی” در روز سه شنبه مورخ ۰۵/۰۳/۹۴ در آن وب سایت ، خواهشمند است توضیحات ذیل عیناً و در اولین فرصت درج گردد.
    خبر فوق الذکر باعنوان اختلاس ۳۰میلیاردی به نقل از فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان عسلویه جناب آقای سرهنگ نیکنام کاملاً تکذیب می گردد و شرکت پتروشیمی پارس هیچگونه تاسیساتی جهت بارگیری زمینی محصول استایرن نداشته و این محصول از طریق تاسیسات بندری و پایانه های شرکت پایانه ها و مخازن انجام می گیرد.
    ضمن آنکه طبق اعلام فرمانده محترم نیروی انتظامی عسلویه ، ایشان هیچگونه مصاحبه ای با رسانه ها در این خصوص نداشته اند.
    بدیهی است حق این شرکت جهت پیگیری موضوع از طریق مراجع قضائی محفوظ می باشد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن