بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 16798
تعداد نظرات:۱۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 خرداد 94 1:20 ب.ظ

خاک‌نژاد :

مانور لحظه صفر مدیریت بحران در بنک/ دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان غافلگیر شدند + تصاویر

اختصاصی ثلاث- مانور لحظه صفر مدیریت بحران در شهرستان کنگان برگزار شد تا دستگاه های مربوطه ضمن غافلگیر شدن در این آتش سوزی ساختگی محک زده شوند.

به گزارش ثلاث مانور لحظه صفر مدیریت بحران در شهرستان کنگان برگزار شد تا دستگاه های مربوطه ضمن غافلگیر شدن در این آتش سوزی ساختگی محک زده شوند.

دستگاههای مدیریت بحران شهرستان کنگان با آتش سوزی ساختگی در شهر بنک که با حضور معاون سیاسی فرمانداری و هلال احمر کنگان، برای ارزیابی سرعت عمل آنها انجام گرفت، غافلگیر شدند.

پس از ایجاد آتش سوزی ساختگی از چندین تلفن به دستگاه های مرتبط اطلاع داده شد. عده زیادی از مردم نیز بر اثر آژیر خودروهای مختلف به صحنه کشیده شده بودند که بعد از دیدن مانور به تماشای صحنه و نحوه فعالیت اکیپهای اعزامی ایستاده بودند.

گفتنی است در این مانور نیروی انتظامی شهر بنک با مدت زمان ۳ دقیقه و ۴۰ ثانیه سریعترین زمان را بین دیگر دستگاه ها به ثبت رساند و پس از آن هلال احمر با ۶ دقیقه و آتش نشانی بنک نیز در زمان ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه خود را به صحنه آتش سوزی رساند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان در حاشیه این مانور گفت: این مانور آزمایشی به صورت غافلگیرانه و بدون هیچگونه اطلاع قبلی در سطح شهر بنک و با هدف آزمودن سرعت عمل و تعامل دستگاههای زیرمجموعه مدیریت بحران صورت گرفت.

احمد خاکنژاد گفت: همچنین این مانور با هدف حفظ توان، سنجش آمادگی نیروهای عملیاتی و امدادی و بکارگیری تجهیزات و امکانات مورد نیاز، شناخت ضعف و قوتها، اصلاح و بهبود وضعیت فعلی نیروها اجرا شد.

وی افزود: در این مانور توان و سرعت عمل پلیس ۱۱۰، آتش نشانی(۱۲۵)، اورژانس (۱۱۵)، هلال احمر(۱۱۲)، اتفاقات گاز(۱۹۴) و برق(۱۲۴) مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از دستگاه های مربوطه تا لحظه اجرای مانور اطلاعی از برنامه نداشتند ،افزود:در یان برنامه از پلیس ۱۱۰ ، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس در این برنامه به عنوان سریعترین دستگاه ها تقدیر شد.

 

مانور اتفاء حریق (۱) مانور اتفاء حریق (۲) مانور اتفاء حریق (۳) مانور اتفاء حریق (۴) مانور اتفاء حریق (۵) مانور اتفاء حریق (۶) مانور اتفاء حریق (۷) مانور اتفاء حریق (۸) مانور اتفاء حریق (۹) مانور اتفاء حریق (۱۰) مانور اتفاء حریق (۱۱) مانور اتفاء حریق (۱۲)

نظرات

  1. حمید says:

    کار خیلی خوب بود.. امیدوارم هر از گاهی این برنامه ها برای تمام ارگانها صورت بگیره تا در آمادگی کامل باشند.

    همینطور بدون اطلاع قبلی و سر زده به ادارات شهرستان هم سر بزنید و از ریز تا درشت اون اداره آمار بخواهید..

    بازم خسته نباشید به مدیریت بحران شهرستان
    خدا قوت

  2. امید-بنک says:

    موندم این اصطلاح” شهر ساحلی بنک “بر پایه چه منطقی است!؟زشته کمی کمبودهای درونی رو بالا نیاریم!اصالت دیار بنک را با یک لغت بیگانه از بین نبرید مسئولین محترم

  3. سلیمی says:

    افرین…هر چه بیشتر محک زده بشن بهتره

  4. کنگان says:

    سلام چه غافلگیری بوده همشون خبر داشتن معلومه بنر از قبل اماده کردن …

  5. دختری از دیار کنگان says:

    سلام
    یادش بخیر زمانی همچنین مانورهایی توسط امدادگران حاج سجاد رحیمی زاده از بنک برگزار می شد واقعا جای تعریف نباشد چند نفر مثل آقای سجاد رحیمی زاده بودند که در هلال احمر و جاهای دیگه زحمات فراوان می کشیدند ولی حیف که جذب نشدند و حتی به عنوان نیروی قراردادی هم ازشون استفاده نکردند هلال احمر کنگان قدر همچین نیروهایی را باید بداند بخدا قسم وقتی می اومدم اداره هلال احمر کنگان و تلاش های این عزیزان را می دیدم لذت می بردم و روحیه می گرفتم البته چند بار به خود آقای رحیمی زاده گفتیم که درخواستی یا صحبتی کن که استخدامت کنند جوابش این بود که : هروقت صلاح بدونند خودشون می گن و کار برای رضای خداوند انجام میدهم
    حاج سجاد عزیز هرجا هستی موفق و سربلند باشی

  6. شهروند says:

    ممنون از آقای خاکنژاد لیکن بنر هلال احمر با ذکر جمله خرداد ماه ۱۳۹۴نشان دهنده اطلاع قبلی حداقل این دستگاه اجرایی از زمان برگزاری مانور را دارد.

  7. حسن says:

    اره ماهم باور کردیم که بدون اطلاع قبلی بوده

  8. ناشناس says:

    اگه خبر نداشتن پس اون بنر چی میگه

  9. mostafa says:

    سلام خدمت نیروی کارکشته هلال احمر و نیروی همیشه در صحنه خالوی من حسین شیخ

  10. عبدالله says:

    ناشناس درست میگه پس بنرچی بودتازه اون مجروح هم نمایشی بود

  11. امین says:

    احسنت دوستان عجب مچی گرفتید.خخخ

  12. دختر کنگانی says:

    واقعا جای امدادگر آقای سجاد رحیمی زاده خالی است کسی که واقعا به هلال احمر کنگان قوت داد و بسیار زحمت کشید

    • محمد says:

      موافقم باهات دخت کنگانی
      بله درست می فرمایید حاج سجاد رحیمی زاده خیلی تلاش برای هلال احمر کرد واقعا خدا اجرش بده

  13. امین ربیعی says:

    اون مجروح نمایشی هم خودش خبر نداشته که مجروح شده
    و اون بنر هم یهو خود به خود چاپ شده تو صحنه ظهور شده
    ما هم اصلا خبر نداریم که کسی خبر نداشته.

    هههه اوضاییه

  14. مهرگان says:

    شهر ساحلی بنک. ما خودمون اسم شهرهامونو به راحتی عوض میکنیم بدون اینکه هویت و فرهنگ و قدمت و پیشینه و مفهومشو درنظر بگیریم بعد تو تمام دنیا بلندگو دستپونه و جار میزنیم چرا کشورهای حاشیه ی خلیج فارس میگن خلیج ع.ر.ب.ی. خب تقصیر خودمونه.
    بازم خدا را شکر که اسم شهر تاریخی و با اصالت بنک رو نزاشتن ” شهر ساحلی خلیج همیشه فارس بنک “

  15. قاسمی says:

    ضمن اینکه اجرای این مانور جای بسی تقدیر داشته ودارد.مقتضی است فرماندار محترم ومعاونین ارجمند لطف نمایند به ادارات شهرستان هم سری بزنند ورفتار نامناسب بعضی از کارمندان را با ارباب رجوع ببینند .بنگرند که تا وقتی مراجعه کننده آشنایی نداشته باشدچه قدر باش امروز وفردا می شود.ببینند که قرطاس بازی ها فقط بر روی مراجعه کننده ای صورت می گیرد که رابط ندارد.ببینند کهبعضی ها سلام مراجعین هم باسخ نمی دهند.ای کاش وای کاش به بعضی از مغازه ها ونانوایی ها هم سری می زدید.

  16. بنکی says:

    بنویسم یا ننویسیم ، دنیا میداند وبر این گواه است که بنک یکی از شهرهای ساحلی خلیج فارس است برای همه روشن است که این دریا ی بن بست ، خلیج بوده وخواهد بود .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن