بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1680
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 تیر 93 11:31 ق.ظ

نهادها باید موازی کاری در برنامه های اوقات فراغت را به حداقل برسانند

به گزارش ثلاث، عباس تبرکی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کنگان گفت: متولیان اوقات فراغت باید از اوقات فراغت با ارائه برنامه ریزی صحیح و اصولی شرایط را برای نشاط اقشار مختلف بویژه نوجوانان و جوانان فراهم کنند. رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به موضوع آموزش در طرح غنی سازی اوقات فراغت […]

به گزارش ثلاث، عباس تبرکی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کنگان گفت: متولیان اوقات فراغت باید از اوقات فراغت با ارائه برنامه ریزی صحیح و اصولی شرایط را برای نشاط اقشار مختلف بویژه نوجوانان و جوانان فراهم کنند.

رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به موضوع آموزش در طرح غنی سازی اوقات فراغت اشاره و گفت:باید در این راستا از ظرفیت آموزش و پرورش ، دانشگاهها و فنی و حرفه ای و مراکز قرآنی و فرهنگی استفاده بهینه کرد.

وی همچنین از دستگاهها خواست تا موازی کاری در برنامه های اوقات فراغت را به حداقل ممکن برسانند.

تبرکی به مسئله تنوع در ارائه برنامه های غنی سازی اوقات فراغت اشاره و گفت:این تنوع باید بر اساس نیاز سنجی و توجه به خواسته های جوانان باشد.

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به بانوان از متولیان امر خواست تا برای پر کردن اوقات فراغت بانوان نیز برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

باید برنامه ریزی ها بر اساس تعالی و نشاط باشد

نادر احمدی عضو شورای شهر کنگان نیز در این جلسه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به نگاه عمیق دین به جوانان اشاره و با بیان اینکه باید در برنامه ریزی ها برای نسل جوان به مسئله نشاط و شادابی توجه جدی شود

وی ورزش و تفریح را عاملی برای برون رفت از مشکلات دانست و گفت:تلاش برای فراهم نمودن بستر لازم جهت ترقی و نشاط نوجوانان و جوانان وظیفه ای همگانی است.

احمدی کم تحرکی را عامل مهمی در ابتلای افراد به بیماری ها و مخاطرات قلبی و روحی دانست و خواستار نهادینه شدن ورزش های همگانی شد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی در اوقات فراغت گفت:باید برنامه ریزی ها بر اساس نیازسنجی از مطالبات نسل جوان باشد.

عضو شورای اسلامی شهر کنگان در پایان از آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر جهت همکاری با نهادهای فرهنگی و آموزشی برای اوقات فراغت جوانان شد.// ابوذر حسین پور

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگونی says:

    با سلام خدمت دست اندرکاران ثلاث
    نمیدونم مسولان از کدوم اوقات فراغت صحبت میکنن!!!؟؟؟
    اونروزدیدم کنار دریا رو سربالایی گز بلبل یه بنده خدایی با بچش روموتور هی بالا میرفتن و پایین میومدن گفتم چکار میکنی گفت داریم تفریح میکنیم بهم گفت بنظرت باید کجا بریم سینما،شهربازی و ،،،،،، شاید اوقات فراغت مسوولان اضافه کردن اینجور سربالایی هاست ؟؟؟!!!! واقعا متاسفم که تو شهرمون از حداقل امکانات تفریحی محرومیم

  2. hs says:

    جالبه توکنگون با هر مسولی در مورد مشکلات صحبت میکنی میگه آره واقعا مسولان ما کم کاری میکنن آخه مرد مومن تو هم مسولی واقعا اگر نمیتونید واسه مشکلات شهر کاری کنید مثل یک مرد استعفا بدید منظورم:فرماندار ،نماینده مجلس و ….است که فقط از آنها شعار میشنویم بخدا خسته شدیم از این شعارها با این همه شرکت تو منطقه باز ما اینهمه نیروی تحصیل کرده بیکارداریم ؟؟؟؟

  3. با سلام….
    یه چیزی جالب در همه صحبتها میشه…اینگار روال کار اینطور شده؟؟….که همه فقط صحبت دارند؟؟..و این به گمان من هنر نیست؟؟…!!شاید کسانی باشند که بهتر و منظم تر از همه فن صحبت را بلد باشند؟؟…همه داد می زنند که مشکلات هست و باید یه کاری کرد؟؟…!!و مسئولیت رو گردن کسان دیگر می اندازند؟؟….!!جالب این شده شاهکار همه!!!…کسان محترم!!…
    دوست دارم کسی باشد که بجای این همه صحبت و اتلاف وقت!!…بگوید مشکلی بووووووود…. و با همت و تلاش هم حلش کردیم؟؟….!!!این شاهکار را ما نیاز داریم؟؟…!!!و الا….همه چی بی فایده!!…..
    البته از قبل گفتند که کار را به………..؟؟!!سپرد!!…
    راستی اگه کسی هست بلده کامل کنه تا به گوش همه برسه!!….!!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن