بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17428
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 8 تیر 94 1:00 ق.ظ

معاون استاندار بوشهر:

اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان است

ثلاث- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان بوشهر است.

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، فتح‌الله حقیقی صبح دوشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های استان بوشهر، توسعه اشتغال در استان و رفع مشکلات بیکاری است و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مناسب برای توانمندسازی جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه آموزش‌های صنایع نفت و گاز و همچنین نیروگاهی و توانمندسازی متقاضیان کار در استان بوشهر امضا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از ارائه خدمات آموزشی به ۲۳ هزار نفر در قالب این تفاهم‌نامه خبر داد و افزود: به‌کارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات اشتغال استان داشته باشد.

وی با اشاره به برخی تجمعات کارگری بیان کرد: هیچ‌کس نباید تحت عناوین مختلف اقدام به تشکیل تجمع کند و مسئولان پارس جنوبی نیز باید اقدامات لازم برای رفع مشکلات این افراد را انجام دهند تا شاهد بروز چنین مسائلی نباشیم.

حقیقی با بیان اینکه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی حق مردم استان بوشهر است، ادامه داد: مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باید زمینه تحقق این اشتغال و سهمیه ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی در این منطقه را فراهم سازند.

نظارت بیشتری بر مسائل بهداشتی و طبخ کارگران در شهرستان کنگان شود

وی ادامه داد: مشکلات مسمومیت غذایی نیز برای برخی کارگران در شهرستان کنگان ایجاد شده بود که باید نظارت ویژه‌ای بر مسائل بهداشتی مکان پخت غذا برای شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان صورت بگیرد و مشکلات موجود رفع شود.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کارگر بومی says:

    به معاون استاندار بگید اینقدر که نیرو بومی نیرو بومی می کنی بیا نگاه کن چه بلایی سر نیرو بومی دارن در میارن
    تو پتروشیمی مبین عسلویه دارن به نیروهایی که از کمپ استفاده نمیکنن ودبعه ماهیانه مسکن میدم شرطش هم اینه که بومی نباشی، اگه بومی باشی و از کمپ هم استفاده نکنی ودیعه مسکن بهت نمیدن چون گناهت اینه که بومی هستی
    بیا رسیدگی جناب معاون
    ثلاث عزیز تو رو خدا پیگیری کن تشکر

  2. شکر says:

    با سلام … فقط شعار میدین… یه کم این شعاراتونو عملی کنین… البته تا مردم یه حرکت اعتراضی شدید انجام ندن فایده نداره… به عمل کار برآید به سخنرانی نیست…

  3. عبدالله says:

    کارگران بدبخت تواین گرماقبل ازماه رمضان نهار خودروکه تحویل میگرفتن بایددنبال سایه لوله های بررگ بگردند ودرسایه اون نها ربخورند وباانداختن کارتن کنارلوله روی زمین توسایه لوله استراحت کننداین است انسانیت باحیوان هم این جو ربرخوردنمیکنند من که بیکاربگردم برام صدشرف داره تارفتن شرکت وبرخوردحیوانی با بومب هامسولینی که بفکرکاربرابومی ها هستین اول بفکراستراحتگاه اونهاباشیدیعدکار

  4. حمید says:

    جناب آقای فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی اجتماعی استان.. بجای اشتغال بومی ها به فکر سرویس ایاب و ذهاب کارگران باشید.. با این سرویس ها فقط باید حیوون رو جابه جا کنند نه کارگر.. شان و منزلت کارگران از همه بالاتره… اگر هم سرویس کارگران مشکلی نداره پس زحمت بکشید مهندسان محترم رو هم با همین سرویس ها جابه جا کنید.

    ما همه انسان هستیم و حق داریم با خیال راحت زندگی کنیم. همه چیز کار نیست.. مهمتر از اون امنیت و آسایش هست که همه بهش نیاز داریم اما وجود نداره. جاده ها که شکر خدا عاااالی هستند، خودروها هم ماشاله چشمشون نزنیم فوق العاده هستند

  5. شهروند says:

    فقط شعار همین و بس

  6. امید says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین عزیز که هر از چند گاهی میان و حرفی از بچه های بومی میزنند و میرن که میرن.
    خدا قوت مردان بی ادعا.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن