بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17455
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 تیر 94 2:18 ب.ظ

مهر؛

وزارت بهداشت به دنبال گسترش خدمت‌رسانی در بخش دندانپزشکی است

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، صبح امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شهید یغمایی شهرری با اشاره به این نکته که وزارت بهداشت به گسترش خدمت رسانی در حوزه دندانپزشکی توجه دارد اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان به دنبال گسترش روند خدمت رسانی در بخش […]

به گزارش ثلاث و به نقل از مهر، صبح امروز سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی شهید یغمایی شهرری با اشاره به این نکته که وزارت بهداشت به گسترش خدمت رسانی در حوزه دندانپزشکی توجه دارد اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان به دنبال گسترش روند خدمت رسانی در بخش دندانپزشکی است.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مردم در نوبت عصر نیز بتوانند از خدمات دندانپزشکی در این مرکز استفاده کنند.

قاضی زاده هاشمی در بخش دیابت مرکز بهداشتی و درمانی شهید یغمایی حاضر شد و با پرسنل و بیماران این مرکز دیدار و بر حل مشکلات موجود در این زمینه تأکید کرد.

این مسئول همچنین در واحد واکسیناسیون این مرکز حاضر شده و ضمن تشکر از خدمت رسانی صورت گرفته، از نحوه نگهداری و واکسیناسیون به ویژه واکسن پنج گانه بازدید کرد.

مرکز درمانی شهید یغمایی شهرری از بخش های مختلفی تشکیل شده که بخش دندانپزشکی، دیابت، واحد واکسیناسیون، بهداشت خانواده، بیماری های سالمندان و بهداشت محیط تشکیل شده است.

گفتنی است صبح امروز و همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان سید حسن قاضی زاده هاشمی به همراه جمعی از مسئولان وزارت بهداشت و درمان با سفر به شهرستان ری از بیمارستان و مراکز درمانی فعال در این شهرستان بازدید کرد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن