بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17481
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 تیر 94 6:49 ب.ظ

حصیری مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش شد

ثلاث-وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی اصغر حصیری را به سمت مشاور اقتصادی خویش منصوب کرد.

 

ثلاث- علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، طی حکمی اصغر حصیری را به سمت مشاور اقتصادی خویش منصوب کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس، وزیر آموزش و پرورش در این حکم از حصیری خواسته است که با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان ستادی و اجرایی ، برای ارتقای فعالیت های آموزش و پرورش تلاش کند.

اصغر حصیری اولین مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت روحانی بود، اما اسفندماه سال پیش در پی فشارهای گسترده سه تن از نمایندگان اصولگرای استان به ویژه نماینده دشتستان بر فانی، از سمت خود برکنار شد که اعتراضات فرهنگیان و حامیان دولت در استان را به دنبال داشت.

روز گذشته و بعد از حدود ۵ ماه اداره آموزش و پرورش استان به صورت سرپرستی، با حکم فانی، ناصر کرمی به مدیرکلی این اداره منصوب گردیده و شنبه آینده نیز معارفه خواهد شد.

در حکم وزیر آموزش و پرورش برای انتصاب حصیری به عنوان مشاور وزیر آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در آموزش و پرورش به موجب این حکم به سمت «مشاور اینجانب» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس جمهور محترم با مشارکت و همفکری مدیران و کارشناسان ستادی و اجرایی برای ارتقای فعالیت‌های  آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون شما را در اجرای وظایف محوله در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن