بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17572
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 13 تیر 94 1:01 ق.ظ

حجت الاسلام محمودی

تحقق سیاست های کلی نظام مستلزم عزمی همگانی است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: تحقق سیاست های کلی نظام مستلزم عزمی همگانی است.

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران روزه دار این شهر با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط رهبر فرزانه انقلاب افزود: قوای سه گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام با همراهی مردم زمینه تحقق سیاست های ابلاغی را فراهم کنند.

وی عنوان کرد: تحقق سیاست های جامع و مدون برنامه ششم توسعه موجب اعتلا و توسعه بیشتر کشور خواهد شد.

محمودی در همین ارتباط اظهار داشت: آحاد مردم و مسئولین بایستی همت کنند تا در محورهای سه گانه اقتصاد مقاومتی ، پیشتازی در عرصه علم و فناوری و تعالی و مقاوم سازی فرهنگی نقش آفرین باشند.

خطیب نمازجمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه ها به بیانات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با مسولان دستگاه قضایی کشور اشاره و گفت: لزوم توجه به برنامه محوری در قوه قضائیه ، ضرورت اصلاح قوانین، تامین نیروی انسانی کارآمد ، حفظ استقلال و تاثیرناپذیری دستگاه قضایی، ترویج فرهنگ صلح و سازش در کشور و لزوم پیشگیری از جرم از مهمترین توصیه های رهبری بود.

محمودی با اشاره به ایام لیالی قدر گفت: شب قدر از فرصت های طلایی است که باید با توبه و استغفار، راز و نیاز، دعا و مناجات خود را در معرض نسیم معنوی و قدسی قرار دهیم.

وی با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنین علی (ع) ، حق محوری بعنوان ویژگی مهم حکومت حضرت ، غمخواری زمامدار با مردم ، ساده زیستی و نظارت بر کارگزاران را از ویژگی های مهم حکومت آن حضرت عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه کنگان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی قدس و تلاش دشمن برای کمرنگ نمودن راهپیمایی این روز گفت: امت اسلام بویژه ملت بزرگ ایران با خروش میلیونی خود در روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.

بیان فرازهایی از سیره امام حسن مجتبی (ع) ، گرامیداشت یاد و خاطره و تلاش های فقیه عالیقدر شیعه آیت الله امینی (ره) و اشاره به برنامه احیاء لیالی قدر در مصلای کنگان از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه دوم بود./ ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن