بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17576
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 13 تیر 94 2:20 ق.ظ

ضیافت افطار در باشگاه حجاب کنگان با حضور نماینده مجلس؛

مشکلات ورزش بانوان در کنگان / ورزش بانوان نیازمند حمایت جدی است + تصاویر

اختصاصی ثلاث- طی ضیافت افطار در باشگاه حجاب کنگان که با حضور نماینده مجلس و مسئولین شهرستان برگزار شد، مسائل مرتبط با امور ورزش بانوان شهرستان نیز مطرح شد.

به گزارش ثلاث، باشگاه فرهنگی ورزشی بانوان حجاب روز پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ضیافت افطاری را با حضور مسولین شهرستان کنگان و اعضای ورزشکار باشگاه حجاب بانوان کنگان برگزار کرد.

مهمان ویژه این مراسم دکتر موسی احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پاکنژاد معاون سیاسی فرمانداری شهرستان دیر بودند.

در ابتدای این مراسم ندا پاکنژاد مدیریت باشگاه حجاب ضمن خوشامدگویی به حضار، مشکلات و مسایلی که در روند کاری بانوان اختلال ایجاد می نماید را تشریح کرد و از مربیان رشته های مختلف ورزشی بانوان خواست تا معضلات ورزشی و فرهنگی خود را با نماینده مجلس و مسولین شهر در میان بگذارند.

در ادامه خانم دلشاد از مربیان با سابقه باشگاه حجاب در این زمینه اظهار داشت: باتوجه به استقرار شرکتهای نفت و گاز در این منطقه و اسیب هایی که مردم از شرکتهای نفتی می بینند، خواستار کمک و مساعدتهای مالی از طرف شرکتهای مستقر در منطقه هستیم تا بتوان با تلاش و جدیت بیشتر در امر ورزش بانوان به نقطه مطلوب و مورد نظر نزدیک شویم.

خانم فلامرزی از دیگر مربیان رزمی کار شهر نیز در خصوص عدم تخصیص بودجه کافی و امکانات کم مطالبی بیان کرد.

بعد از صحبت های مربیان رشته های مختلف ورزشی بانوان، بحرینی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان از مساعدت ها و حمایتهای اداره ورزش و جوانان در حد توان و بودجه موجود نسبت به امور ورزش بانوان مطالبی را عنوان کرد.

اکبر پاریابی رئیس شورای شهر گزارشی کوتاه از برنامه های شورا برای حمایت از ورزش شهرستان ارائه کرد و بر حمایت بیشتر از ورزش بانوان تاکید نمود.

در پایان  دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر اقدام به جمع بندی مطالبات مطرح شده نمود و قول های مساعدی نیز داد.

در این نشست صمیمی همچنین مطرح شد، با تاسیس انجمن توان آفرینان پارس که موضعیت آن حول محور اموزش و آسیبهای اجتماعی است؛ بانوان میتوانند با شرکت در این کلاسهای اموزشی اوقات فراقت و مسایل مختلف خود را با متخصصان این انجمن در میان بگذارند.

 

در این نشست شهردار کنگان و بنک، مسئول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کنگان، رئیس اداره کار، رئیس پارک علم و فناوری و یکی از پزشکان مستقر در شهر و تنی چند از خبرنگاران نیز حضور داشتند.

 

IMG_7133-2 [640x480] IMG_7130 [640x480] IMG_7125 [640x480] IMG_7139 [640x480] IMG_7150 [640x480] IMG_7261 [640x480]

 

//

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    خیلی هم عالی

  2. عظیم says:

    هرکه راسرگرم کاری ساختند

  3. بهار says:

    چ عجب یادی از ورزش کردن
    چ عجب یادی از بانوان کردن
    آفتاب از کدوم طرف در اومده

  4. adel says:

    دورد بر نماینده شریف شهرستان های دیر جم کنگان و عسلویه

    • دیار بنک says:

      نفست از جای گرمی در میاد
      البته نمایندت خوب بهت رسیده حق داری بگی
      وگرنه آحاد مردم را در نظر بگیر

  5. علی says:

    خسته نباشید حالا دیگه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن