بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 17651
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 تیر 94 2:09 ب.ظ

مهر"

جمیری:حمایت از اصحاب رسانه ضروری است/ پیگیری مسکن خبرنگاران در بوشهر

به گزارش ثلاث و به نقل از عبدالکریم جمیری شنبه‌شب در جمع فعالان رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: اصحاب رسانه به ویژه افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند از جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار هستند. وی با بیان اینکه بسیج برای دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: بسیج […]

به گزارش ثلاث و به نقل از عبدالکریم جمیری شنبه‌شب در جمع فعالان رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: اصحاب رسانه به ویژه افرادی که دارای تفکر بسیجی هستند از جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه بسیج برای دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است، افزود: بسیج نقش بسیار مهمی در سربلندی و اقتدار و امنیت نظام داشته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ابزار رسانه‌ای و خبری و تبلیغاتی را به عنوان مهمترین ابزار استکبار جهانی برای تهاجم به دیگر ملت‌ها دانست و اضافه کرد: بسیج رسانه نقش بسیار مهمی در مقابله با این برنامه‌های دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه بسیج مسئولیت‌های مهمی در مقابله با تهاجم نرم دشمنان دارد، بیان کرد: باید ماموریت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ها به خوبی مورد توجه قرار بگیرد و زمینه‌ای فراهم شود که کاستی‌های موجود در این زمینه برطرف شود.

میری اضافه کرد: برخی از اهالی بسیج رسانه موضوعاتی را در مورد مسکن مطرح کردند که باید به صورت جدی این موضوع پیگیری شود.

وی افزود: برای اینکه افراد در هر عرصه‌ای با انگیزه بالا کار کنند، باید حمایت لازم از آنها صورت بگیرد و امکانات و شرایط مناسبی برای آنها فراهم شود. مسکن یکی از الزامات است و امکان لاززم در این زمینه وجود دارد و باید این کار انجام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین بر لزوم تلاش ویژه برای بهبود وضعیت فضا و امکانات مورد نیاز بسیج رسانه استان بوشهر تاکید کرد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: سال گذشته تسهیلاتی برای اهالی بسیج رسانه استان بوشهر در نظر گرفته شد که تنها ۱۰ درصد از این تسهیلات جذب شد.

عبداله نجفی اضافه کرد: یکی از خواسته‌های اهالی بسیج رسانه استان بوشهر، بهره‌مندی از امکانات تفریحی و رفاهی سپاه برای این قشر است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن