بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1824
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 22 تیر 93 10:54 ق.ظ

فارس

برپایی ۱۷۰ دوره آموزشی تخصصی توسط فنی و حرفه‌ای بوشهر

ثلاث : حسین خمسه صبح امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای دشتستان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و با آموزش مستقیم کارآموزان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.وی افزود: برپایی دوره‌های مختلف آموزشی و افزایش کیفیت این دوره‌ها مورد توجه و تاکید قرار […]

ثلاث : حسین خمسه صبح امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای دشتستان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و با آموزش مستقیم کارآموزان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.

وی افزود: برپایی دوره‌های مختلف آموزشی و افزایش کیفیت این دوره‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدواریم این دوره‌ها مورد استقبال کارآموزان قرار گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت مستمر مراکز استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۱۳ مرکز فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر وجود دارد تمام توان خود را برای بهبود کیفیت برگزاری دوره‌ها به کار می‌بندیم.

خمسه از برپایی ۱۷۰ دوره آموزشی تخصصی توسط فنی و حرفه‌ای بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود سالانه حدود ۱۳ هزار نفر کارآموز در ۱۷۰ حرفه تخصصی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر یادآور شد: در شرایط کنونی ۱۶ هزار نفر در مراکز خصوصی زیرپوشش این اداره کل در استان آموزش‌های مهارتی لازم را فرا می‌گیرند.

خمسه افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان است و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در چند سال اخیر، زمینه‌سازی لازم برای این مهم را انجام داده است.

وی گفت: استفاده از اساتید برجسته و مجرب مورد تاکید این مدیریت قرار دارد و بحمدالله تاکنون در این مسیر اقدامات خوبی انجام شده که بازدهی مناسبی نیز داشته است.
منبع: فارس

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن