بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18339
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 31 تیر 94 10:36 ق.ظ

توضیحات جدید پلیس درباره کشف دو جسد در دیِّر

ثلاث- فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص کشف جسد مادر و دختربچه وی در جاده کمربندی شهر دیر اطلاعیه جدیدی در اختیار رسانه ها قرار داد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر در خصوص کشف جسد مادر و دختربچه وی در جاده کمربندی شهر دیر اطلاعیه جدیدی در اختیار رسانه ها قرار داد.

به گزارش ثلاث خبر کشف این دو جسد شنبه هفته جاری و طی مصاجبه فرماندار شهرستان دیر رسانه ای شده بود.

یک روز پس آن، فرمانده انتظامی استان بوشهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد که «برابر بررسی کارشناسان پلیس آگاهی دیر، تاکنون هیچ شواهد و مستنداتی مبنی بر وقوع قتل در این خصوص حاصل نشده است. با این وجود موضوع توسط پلیس آگاهی و پزشکی قانونی تحت بررسی می باشد.»

این فرماندهی بعد از ظهر (سه شنبه) در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد که براساس گزارش پزشکی قانونی، هیچ ادله و مستنداتی مبنی بر وقوع قتل در این خصوص به دست نیامده است.

در این اطلاعیه آمده: «در پی کشف جسد زنی ۳۲ ساله و دختربچه ۳ ساله اش در کمربندی شهر دیر، برابر گزارش مورخ ۳۰ تیرماه پزشکی قانونی، هیچگونه آثار ضرب و جرح و شکستگی در بدن متوفیان مشاهده نشده است. از این رو پیرو اطلاعات قبلی و برابر بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی، مجددا یادآوری می گردد هیچگونه ادله و مستنداتی مبنی بر وقوع قتل یافته نشده است.»

در این زمینه

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن