بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18354
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 مرداد 94 0:07 ق.ظ

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر مطرح کرد؛

تذکرهای ده گانه به هیئت دولت

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر خواستار مجهز کردن اسکله های دیر، کنگان، عسلویه، نخل تقی و سیراف به سیستم های اطفای حریق با توجه به آتش سوزی اخیر در اسکله های دیر و کنگان که نزدیک به ۲۰ فروند لنج های صیادی و سفاری به کام خود فرو برد شد.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از سوک، رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در تذکری شفاهی برخی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و استان مطرح کرد.

بر اساس این گزارش ، متن تذکر شفاهی حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه بدین شرح است:

به نام خدا

ابتدا از مردم شریف، فرهیخته و فهیم حوزه انتخابیه، شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه اعم از برادران اهل تسنن و تشیع که بار دیگر حماسه آفریدند و در هوای گرم و سوزان روز قدس و با زبان روزه؛ علیه اسراییل و استکبار جهانی فریاد زدند و نسل کشی در سرزمین های اشغالی را محکوم کردند تشکر می کنم و همچنین از تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر ویژه داریم.

 تذکر به وزیر محترم آموزش و پرورش

* پرداخت حق نواری مرزی به فرهنگیان استان بوشهر ضروری است اگر به استان بوشهر تعلق نگیرد به کجا باید تعلق بگیرد و تخصیص داد.

تذکر به هیئت محترم دولت

* مجهز کردن اسکله های دیر، کنگان، عسلویه، نخل تقی و سیراف به سیستم های اطفای حریق با توجه به آتش سوزی اخیر در اسکله های دیر و کنگان که نزدیک به ۲۰ فروند لنج های صیادی و سفاری به کام خود فرو برد.

* پرداخت تسهیلات بانکی به برادران عزیزی که تمام زندگی خویش در این آتش سوزی از دست دادند جهت خرید لنج و جایگزین کردن آنها.

*تذکر به ریاست محترم جمهور؛ در زمینه تجدید نظر کردن در خصوص قیمت سوخت لنج های سفاران و لنج های باربری که موجب تعطیلی کارهای تجاری در منطقه شده است.

* پرداخت یارانه گوجه فرنگی به کشاورزان استان بوشهر تا کی باید طولانی شود بیش از شش ماه از خرید گوجه انان می گذرد و تاکنون اقدامی در این زمینه نشده است.

*رفع مشکل آب شرب حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه که وارد بحران شده است و مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است.

*استمهال وام کشاورزان در سال ۹۴ با توجه به خشک سالی موجود.

*اشتغال جوانان منطقه که دغدغه ای است که بارها تذکر داده ام و تاکنون نتیجه ای حاصل نگردیده است.

* افزایش مدت زمان استفاده از گذرنامه ملوانان که اکنون بیش از شش ماه حق سفر ندارند و موجبات مشکلاتی برای مردم منطقه و ملوانان عزیز گردیده است.

*جلوگیری از صید غیرمجاز میگو و ماهی در این ایام.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن