بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18566
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 9 مرداد 94 10:10 ق.ظ

در گفتگو با بخشدار خارگ مطرح شد؛

جزئیات جدید از سقوط بالگرد در خارگ/ اجساد کامل نیستند

ثلاث- بخشدار ویژه خارگ با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در جزیره خارگ که ماه گذشته رخ داد گفت: اجزا و بقایای یافت شده برای شناسایی پزشکی قانونی بوشهر ارسال شده است.

به گزارش ثلاث، با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشور، بخشدار ویژه خارگ، مدیر عملیات عمومی، رییس اداره بندر ودریانوردی خارگ، رییس منطقه فلات قاره و نمایندگان شرکت تارا نشستی عصر پنجشنبه برای بررسی سانحه بالگرد در سالن CIP شرکت فلات قاره خارگ برگزار شد.

بخشدار ویژه خارگ در حاشیه این جلسه گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و بحث های مهمی در ارتباط مسائل فنی و اجساد صورت گرفت.

عسکر زارعی افزود: در حال حاضر یک جسد پیدا شده و مابقی اجساد کامل نیستند، بلکه تکه‌هایی از اجزای بدن مانند پا و کتف و بعضی از اجزای داخلی بدن است لذا لفظ جسد به آنها اطلاق نمی‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اجزای یافت شده طی صورت جلسه‌ای به پزشکی قانونی استان بوشهر برای آزمایشات DNA و شناسایی ارسال شده است.

بخشدار ویژه خارگ که با مهر گفتگو می کرد، گفت: بررسی‌های صورت گرفته توسط نهادهای مرتبط با سانحه بالگرد گزارشی مبنی بر نقص فنی یا فرضیه دیگر نداشته است و موضوع از سوی سازمان هواپیمایی کشور به صورت جدی در حال پیگیری است.

لازم به ذکر است که ماه گذشته یک بالگرد در حوالی جزیره خارگ در آب‌های خلیج فارس سقوط کرد که چهار سرنشین داشت و تا کنون یکی از اجساد پیدا شده است.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن