بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 18708
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 14 مرداد 94 8:01 ب.ظ

دکتر زمانی

کنگان می تواند ویترین کنکور سال ۹۵ در سطح استان شود/طرح نخبه پروری ادامه خواهد یافت

ثلاث- سرپرست دبیرخانه تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس از اجرای طرح دوم نخبه پروری این سازمان خبر داد.

 

به گزارش ثلاث، در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری شهرستان کنگان که با حضور مسئولین شهرستان در دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد، دکتر زمانی سرپرست دبیرخانه تعاملات اجتماعی سازمان منطقه ویژه پارس به نقل از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: یک نخبه باید با بصیرت و دارای عرق ملی باشد تا بتواند به کشورش خدمت کند.

وی در ادامه از اجرای دومین دوره اجرای طرح نخبه پروری در سطح سه شهرستان کنگان، جم و عسلویه برای کنکور ۹۵ خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به رتبه هایی که بدست امده می توان این طرح را در سال اول موفق دانست و لذا منطقه ویژه طرح نخبه پروری را همچنان در دستور کار خواهد داشت.

دکتر زمانی اظهار داشت: ۴۰۸ دانش آموز نخبه از سه شهرستان کنگان، عسلویه و جم در دومین دوره طرح نخبه پروری این سازمان حضور خواهند داشت.

 

دکتر زمانی در ادامه تاکید کرد: اگر روح جمعی و همدلی در شهرستان حاکم شود، کنگان می تواند به عنوان ویترین برترین های کنکور ۹۵ در استان بوشهر بشود.

وی خاطرنشان کرد: برای ویترین کردن کنگان در کنکور نیازمند روح جمعی هستیم. منظور از روح جمعی دانش آموزان، مدرسین، والدین و… می باشد و در کنار آن، مسولیت اجتماعی مانند منطقه ویژه، آموزش و پرورش، فرمانداری، شورای اسلامی و غیره نیز بسیار موثر است که باید دست به دست هم بدهند تا حتی نتیجه نهایی کنکور، به رتبه های تک رقمی نیز برسد.

 

سرپرست دبیرخانه تعاملات اجتماعی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: ما بنیاد طرح نخبه پروری را گذاشتیم و لذا انتظار می رود در آینده ای نزدیک، این طرح کاملا نهادینه شود و مسولین اموزش و پرورش شهرستان کنگان این طرح را بدست بگیرن و ادامه دهند.

دکتر زمانی همچنین گفت: دست یاری به آموزش و پرورش، دانش اموزان و والدین میدهیم و در صورت پیشنهاد چنین طرح هایی که سطح علمی و کیفی دانش آموزان منطقه را بالا می برد، جهت تعامل اعلام آمادگی می نماییم.

دکتر زمانی در پایان از طرح “توانمند سازی اموزشی” مد نظر منطقه ویژه پارس نیز به صورت کوتاه سخن به میان آورد و افزود: خانواده ها نقش مهمی در نتیجه این طرح دارند.

در پایان این مراسم از طرف اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان از دکتر زمانی سرپرست دبیرخانه تعاملات اجتماعی منطقه ویژه پارس بخاطر وجود ارزشمندشان و تعاملات ایجاد شده با مناطق پیرامونی از جمله شهرستان کنگان در راستای ارتقای سطح علمی دانش آموزان و نتایج مطلوب کنکور سراسری سال ۹۴ شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

 

 معصومه نوروزی از شهرستان کنگان با کسب رتبه ۲۴ کنکور سراسری به عنوان نفر اول کنکور در استان نیز معرفی شد.

 

 

دکتر زمانی پارس جنوبی دکتر زمانی۱۸۱۲۴_orig

 

نظرات

  1. امید says:

    البته آقایان تهرونیا راه کنگون بلدکردنوتاپولاراخوب بالانکشن دس وردارنیسن چرااین همه تبلیغ باباجون بچه های کنگون باهوشن بزاریدباهمین دبیرا کارکنن همی دبیراتوسرماوگرمامدارس را چرخندن چرابه کام دیگران شیرین می کنین وبه دبیران بومی دهن کجی

    • امید فرج زاده says:

      با سلام خدمت شما دوست عزیز که هم اسم هم هستیم

      تا بوده همین بوده و تا هست همین هست

      دوست خوبم آیا تا به حال از خود پرسیدید که چرا در مدارس دخترانه از معلمین آقا استفاده میکنن؟
      جواب اینه که چون بعضی از دبیران محترم خانم عملکرد خوبی در تدریس نمی توانند از خود نشان دهند، این باعث میشه که در اون مدارس از معلمین آقا استفاده کنند.
      موضوع استفاده از اساتید به قول شما، (تهرونیا) هم همینطوره و وقتی ما میبینیم که تا کنون هیچ رتبه خوبی در سطح شهرستان نداشته ایم پس به این نتیجه میرسیم دبیران عزیزمون عملکرد آنچنانی نداشته اند که بتوانند دانش آموزانی را با رتبه برتر راهی دانشگاه کنند.

      ضمناً اداره آموزش و پرورش می تونه یه کار بسیار ساده رو در سطح تمام مدارس انجام بده، اون هم اینه که یک نظر سنجی از دانش آموزان کنند که آیا در طرح نخبه پروری از اساتید بومی استفاده کنند یا غیر بومی.

      بیایید دست در دست هم نهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

      عزیزان در این زمینه هدف را همیشه ارتقا سطح علمی شهر خود بدانید نه چیزهای دیگر.

    • ناشناس says:

      گل گفتی

  2. ناشناس says:

    سلام.درصد قبولی امسال مثل سالهای قبل است اگه دانش آموزی رتبه ی خیلی خوبی گرفت این از صدقه سر هیچ ارگانی نیست وتلاش خود دانش آموزان است.

  3. یک دبیر says:

    اقای فرج راده ای کاش آمورش وپرورش این کار را انجام میداد اگه نطرسنجی میکرد میدید بعضی ار دبیرا در جه حدی هستن ولی ای کار نمی کنه چون به ضرر بعضی ها تمام می شه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن