بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1920
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 23 تیر 93 11:10 ب.ظ

پس از یک ماه رقابت پیامکی/

آتش‌نشان برازجانی جایزه برنامه ۲۰۱۴ را برد

ثلاث – گل دقیقه ۱۱۳ ماریو گوتسه، به همان اندازه که یواخیم لو و آلمانی‌های تشنه قهرمانی را خوشحال کرد، یک آتش نشان برازجانی فوتبال ایران را هم به وجد آورد چون او برنده خودروی گران قیمت جایزه برنامه ۲۰۱۴ شبکه سه سیما شد.

ثلاث : او پس از یک ماه رقابت هشت میلیون ایرانی، برای بردن خودروی ۶۰ میلیون تومانی اسپانسر برنامه بیست چهارده، بالاتر از همه با ۴۷۷ امتیاز در صدر ایستاد.

برنامه 2014

برنامه ۲۰۱۴

نکته جالب اینکه وقتی عادل فردوسی‌پور پیش شماره ۰۹۱۷ را گرفت تا در پایان بازی، این خبر خوش را به او بدهد، فکر نمی‌کرد آن طرف خط یکی از کارمندان آتش‌نشانی برازجان جواب بدهد. هر چند این برنده خوش شانس از علاقه‌مندان به فوتبال بود، اما پاسخش در قبال درخواست عادل که گفت برای حضور در برنامه و گرفتن خودرو باید به تهران بیاید، جالب بود: راهم دور است، حتما باید بیام تهران؟!

امشب قرار است درآخرین برنامه ۲۰۱۴ با این هموطن خوش شانس گفت و گو شود . این برنامه را از دست ندهید .

لازم به ذکر است قرعه کشی کلی برنامه ۲۰۱۴ امشب از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز می شود و طی آن جایزه خودرو بهترین پیش بینی کننده دارای بیشترین امتیاز اهدا شده و سپس قرعه کشی دو خودرو دیگر یکی از بین تمام شرکت کنندگان و دیگری از بین تمامی شرکت کنندگان با خط رایتل برگزار خواهد شد. در این دو قرعه کشی افرادی که امتیاز بیشتری داشته باشند شانس بیشتری برای برنده شدن دارند.

نظرات

  1. اکبل says:

    خیلی از دنیا عقبی ثلاث جون چند شب پیش با اسلحه کلاش تیراندازی شده کل کنگون خبر دارن جز شما

    • ثلاث says:

      درگیری مسلحانه پلیس و افراد شرور در شهر بنک

      http://salas.ir/?p=1889
      این خبر در ۲۳ تیرماه در سایت خبری ثلاث درج شده است اما بنا به دستور فرماندهی انتظامی منتظر اطلاعات تکمیلی از این اتفاق هستیم.

  2. کاربر says:

    سلام میگم داخل کنگان چه کلاس های ورزشی دارن و کجان؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن