بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1944
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 تیر 93 12:18 ب.ظ

مهر

هزینه‌های بالای درمان مددجوی جوان دیری

فرماندار دیر و مسئولان شهرستان دیر دیدار از خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام را از برنامه‌های کاری خود در طول سال قرار داده‌اند. در یکی از این دیدارها که سه‌شنبه‌شب انجام شد، خانواده مومنی که پدر خود را از دست داده‌اند و اکنون زیر پوشش کمیته امداد شهرستان دیر در استان بوشهر قرار دارند، […]

فرماندار دیر و مسئولان شهرستان دیر دیدار از خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام را از برنامه‌های کاری خود در طول سال قرار داده‌اند.

در یکی از این دیدارها که سه‌شنبه‌شب انجام شد، خانواده مومنی که پدر خود را از دست داده‌اند و اکنون زیر پوشش کمیته امداد شهرستان دیر در استان بوشهر قرار دارند، مورد بازدید فرماندار، رئیس کمیته امداد و مسئولان شهرستان قرار گرفت.

برای مداوا نیازمند مساعدت مسئولان هستم

فرزند بیمار این خانواده می‌گوید: چند سال است که از ناحیه داخلی، پا و کمر از کار افتاده شده‌ام و برای انجام مداوای بیماری ام زیر نظر پزشک شیراز قراردارم.

وی افزود: هر بار که به شیراز برای معاینه و ویزیت رجوع می کنم بالغ بر ۳۰ میلیون ریال هزینه دارو و درمانم می شود و اکنون دیگر هیچ هزینه‌ای ندارم که به پزشک متخصص مراجعه کنم.

مردم و مسئولان فرزندم را مانند فرزند خود یاری کنند

مادر این جوان نیز گفت: فقط هزینه دارو فرزندم بالغ بر هشت میلیون ریال می‌شود که این هزینه با کمک کمیته و افراد خیر تامین می‌شود.

اصلیه مومنی ادامه داد: از مسئولان استان و شهرستان درخواست دارم که فرزندم را همچون فرزند خود او را یاری کنند.

وی گفت: یک سری در بیمارستان شهرستان کنگان ۲۰روز بستری بوده که فقط بیمارستان ۵۰هزار ریال هزینه او را تخفیف داد و بقیه توسط هزینه شخصی و افراد خیر تامین اعتبار کردیم.

دستور فرماندار برای تسریع در حل مشکلات این خانواده

فرماندار شهرستان دیر نیز در این دیدار گفت: همه باید تلاش کنند که افراد نیازمند و محروم جامعه کم ترین مشکل در جامعه داشته باشند.

حمزه اعتماد افزود: دیدار و بازدید از خانواده افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی از اولویت همه مسئولان شهرستان باید باشد.

وی برای حل مشکلات این خانواده دستور سریع برای مسئولان شهرستان داد و از آنان خواست که در اسرع وقت این خانواده را در اولویت قرار بدهند.

کمیته امداد همواره حامی این خانواده بوده است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دیر نیز در این دیدار گفت: سرکشی از مددجویان به‌ویژه در ماه مبارک رمضان از برنامه کاری این کمیته است.

محمد پورسالم افزود: تجلیل از طرح حامیان ایتام و سفره‌های افطاری و استقرار پایگاه‌های ثبت نام از طرح اکرام ایتام از برنامه‌های حمایتی این کمیته است.

وی گفت: تاکنون برای حمایت درمانی از خانواده مومنی تلاش خوبی از سوی کمیته امدادشهرستان صورت گرفته واین حمایت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد شش هزار و ۵۰۴  نفر در قالب دو هزار و ۴۷۰ خانوار از خدمات این نهاد مقدس بهره هستند.

کمک ۱۰ میلیون ریالی شهرداری دیر به خانواده مددجو

شهردار بندر دیر با مشاهده حال و احوال این مددجوی بیمار مبلغ ۱۰میلیون ریال برای درمان آن پذیرفت.

 علی منصوری افزود: رسیدگی به امور مددجویان کمیته امداد یک وظیفه انسانی و شرعی است که همه مسئولان به آن توجه کنند.

تقبل هزینه‌های مداوا و آزمایشات بیمار توسط شبکه بهداشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز برای انجام مداوای بیمار این خانواده وسیله ایاب و ذهاب و هزینه انجام آزمایش‌های او را تقبل کرد.

حسن فخرایی افزود: بازدید از خانواده افراد نیازمند کمیته امداد از برنامه های مسئولان شهرستان است که صورت می گیرد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن