بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1953
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 25 تیر 93 1:14 ب.ظ

بنا

موفقترین ادارت بوشهر در جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۲

ثلاث : شاهپور رستمی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان بوشهر اظهار داشت: بیمه نمودن پروژه های عمرانی در زمان اجرا و نگهداری به دلیل خطراتی که وجود دارد در تمامی کشورها مرسوم است. به گزارش ثلاث و به نقل از بنا ؛ وی افزود: دستگاه های اجرایی استان بوشهر در زمان اجرا و […]

ثلاث : شاهپور رستمی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان بوشهر اظهار داشت: بیمه نمودن پروژه های عمرانی در زمان اجرا و نگهداری به دلیل خطراتی که وجود دارد در تمامی کشورها مرسوم است.

به گزارش ثلاث و به نقل از بنا ؛ وی افزود: دستگاه های اجرایی استان بوشهر در زمان اجرا و ساخت پروژه های عمرانی خود، پیمانکاران را در راستای بیمه نمودن مکلف کنند اگر خساراتی بر پروژه وارد شود توسط شرکت های بیمه پرداخت نمایند.
معاون عمرانی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین شرکت های بیمه استان باید با دستگاه های اجرایی و پیمانکاران در راستای بیمه نمودن پروژه های عمرانی تعامل دوطرفه ایجاد کنند.
رستمی عنوان کرد: زلزله هایی که در شهرستان های دشتی و دشتستان به وقوع پیوست بیش از ۳۰ درصد تلفات انسانی را ناشی از ریزش دیوار و عدم کیفیت در ساخت دیوار بوده است.
وی با اشاره به اینکه باید در ساخت پروژه های عمرانی از کارگر و نیروهای تکنسین ماهر استفاده کرد، خاطرنشان کرد: دستگاه های مسکن و شهرسازی، شهرداری ها، بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی و سازمان نظام مهندسی استان بوشهر در کنار بازرسی و بررسی نقشه ساختمان بصورت ویژه بخش دیوارکشی پروژه ها را مد نظر خود قرار دهند.
معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: باید در راستای پروژه های عمرانی که توسط دولت و مردم اجرا می شود متناسب با نیازهای عمرانی آینده استان نیروهای کارگر و تکنسین ماهر بومی توسط فنی و حرفه ای آموزش داده شود.
رستمی با اشاره به رتبه بندی دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات پروژه های عمرانی که در سال ۹۲ در سامانه نظارت ثبت گردیده، یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان با ۱۰۰ درصد جذب از پرداختی، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان با ۱۰۰ درصد، شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر ۹۹.۹۴ درصد، اداره کل راه و شهرسازی استان با ۹۷.۳۳ درصد، اداره کل ورزش و جوانان استان با ۹۱.۱۹ درصد و سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با ۸۷.۱۳ درصد در جذب اعتبارات پروژه های عمرانی در سال ۹۲ موفق عمل کرده اند.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن