بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19844
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 4 شهریور 94 11:13 ب.ظ

مدیران نمونه و دستگاههای برتر شهرستان کنگان معرفی و تجلیل شدند

ثلاث- همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و سومین روز از هفته دولت ، مدیران نمونه دستگاه های برتر اجرایی و کارمندان نمونه شهرستان کنگان تجلیل شدند.

 

 

به گزارش ثلاث، فرماندار کنگان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر به دستاوردهای دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید پاسخ اعتماد مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ را با پیمودن مشی اعتدال و تکیه بر اصل صداقت و راستگویی با مردم داده است.
عباس جمشیدی افزود: امروز به یمن همین تدبیر ، فضای جامعه به سمت اعتدال پیش رفته و در حوزه اجرایی نیز همدلی خاصی بین قوای سه گانه تحت زعامت مقام معظم رهبری حکم فرماست.
وی موفقیت در حوزه هسته ای را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و عنوان کرد: البته این موفقیت هسته ای با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب ، سیاست های اصولی و اعتدالی دولت و همراهی دیگر قوا و ملت بزرگ ایران حاصل شده است.
جمشیدی گفت: عده ای از روی عدم آگاهی و برخی آگاهانه سعی می کنند جریان موفقیت در مذاکرات هسته ای را وارونه جلوه دهند که این کاری اشتباه است و مردم متوجه این جریان شده اند.
جمشیدی به دستاوردهای دولت در حوزه اقتصاد اشاره کرد و گفت: پایین آمدن محسوس نرخ تورم یکی از مهمترین دستاوردهای دولت بوده است.
رییس شورای اداری شهرستان کنگان به تلاش دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: فاز ۱۲ پارس ۲ کنگان نماد بارز و واقعی اقتصاد مقاومتی است.
وی انضباط مالی را یکی دیگر از ویژگی های شاخص دولت یازدهم عنوان و خاطر نشان کرد: این دولت بنای بی نظمی در حوزه مالی را ندارد و پرهیز از شعارگرایی رویکرد مهم دولت دکتر روحانی است.
وی همچنین به موضوع انتخابات اشاره کردو گفت: هیچ مدیری حق دخالت در انتخابات و تبلیغ برای شخصی را ندارد و باید اصل بی طرفی دولت در انتخابات حفظ شود.
جمشیدی افزود: ما بعنوان مجری انتخابات یار سیاسی هیچ شخص، حزب و گروهی نیستیم و باید بکوشیم ضمن فراهم نمودن بستر برای حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز ، انتخاباتی سالم و قانونی را برگزار کنیم.
فرماندار کنگان افزود: نماینده مجلس یک جایگاه حقوقی دارد و این جایگاه تا تاریخ معین شده قانونی باید محفوظ باشد اما مدیری حق ندارد در برنامه های تبلیغاتی ، انتخاباتی حتی نماینده شرکت کند.
رییس اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی منطقه ویژه پارسنیز با تبریک میلاد امام رضا (ع) و هفته دولت گفت: مسئولین باید در خدمت به مردم سیره ائمه اطهار (ع) از جمله اما رضا (ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام عبدالله حاجیانی افزود: کار برای خدا و خدمت صادقانه و بی منت به مردم رمز ماندگاری شهیدان رجایی و با هنر است.
حاجیانی همچنین بیان کرد: حرکت به سمت دانش فنی و آموزش های متناسب با نیاز صنعت می تواند راهگشای حل مشکل اشتغال نیروهای بومی باشد.
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به توفیقات دولت یازدهم بویژه در حوزه سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: مشی اعتدال اکنون توانسته جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را ارتقا دهد و امروز دنیا روی کشور ما حساب ویژه ای باز کرده است.
در ادامه این جلسه دبیر ستاد جشنواره شهید رجایی شهرستان کنگان به بیان پارامترهای مهم در انتخاب مدیران نمونه و دستگاههای برتر پرداخت.
عباس پاریابی از ادارات آموزش و پرورش ، راه و شهرسازی ، گمرک و کمیته امداد امام (ره) بعنوان دستگاههای برتر استانی و همچنین اداره امور مالیاتی ، مخابرات ، برق و دانشگاه پیام نور بعنوان دستگاههای برتر شهرستان نام برد.
وی مدیران بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی ، محیط زیست و فرهنگ و ارشاد اسلامی را بعنوان مدیران نمونه شهرستان معرفی کرد.
در پایان از کارمندان نمونه و فرماندهان و نیروهای برتر بسیج کارمندان تجلیل شد.// ابوذر حسین پور

 

 

IMG_4168 [640x480] IMG_4153 [640x480] IMG_4151 [640x480] IMG_4115 [640x480] IMG_4140 [640x480] IMG_4149 [640x480] IMG_4106 [640x480] IMG_4103 [640x480] IMG_4101 [640x480] IMG_4042 [640x480] IMG_4060 [640x480] IMG_4068 [640x480] ۱ [۶۴۰x480]

 

 

 

 

نظرات

  1. porter says:

    ba salam
    zaheran edare bandar ke yeki az keilidi tarin edare ha ast ro yadeshoob rafte hade aghal ie lohe taghdir ham behesh midand

  2. نوید says:

    خداییش مگه دستگاه برتری یا مدیر برتری هم داریم توی کنگان؟
    که یه کاری رو کرده باشه برا مردم؟

  3. حسین says:

    بهترین اداره در کنگان اداره گاز است خدایش کار مردم راه میندازن

  4. شهروند says:

    خداراشکر همه مدیران نمونه اند.خداراسپاس از این همه فراوانی نعمات.

  5. ممد says:

    به به خوشوم اومد .زحمت کشان ادارات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن