بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19970
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 6 شهریور 94 8:43 ب.ظ

امام جمعه کنگان: کاهش اعتبارات شهرستان کنگان توجیهی ندارد/مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم این خطه باشند

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: امسال حسب برخی گزارشات در توزیع اعتبارات بیشترین کاهش مربوط به شهرستان کنگان بوده که این مسئله موجب نگرانی مردم شده و مسئولان بایستی پاسخگوی مطالبات مردم این خطه باشند.

 
 

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با ابراز نگرانی از کاهش اعتبارت شهرستان کنگان در سال جاری افزود: این مسئله که شهرستان کنگان از اعتبارات سفر رهبری معظم انقلاب بهره مند بوده و به همین دلیل اعتبارات آن کاهش یافته غیر قابل قبول است.

وی عنوان نمود: امسال حسب برخی گزارشات در توزیع اعتبارات بیشترین کاهش مربوط به  شهرستان کنگان بوده که این مسئله موجب نگرانی مردم شده و مسئولان بایستی پاسخگوی مطالبات مردم این خطه باشند.

محمودی با بیان اینکه توزیع اعتبارات در حالی صورت گرفت که برخی شهرستان ها نسبت به سال مشابه کاهش کمی در دریافت اعتبارت داشتند ، گفت: انتظار جدی مردم از مسئولان استانی جبران کاهش بالای اعتبارات شهرستان کنگان از طرق مختلف است.

امام جمعه در فراز دیگری از خطبه ها با تبریک هفته دولت و تقدیر از خدمات صورت گرفته به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با دولتمردان اشاره و عنوان نمود: حمایت معظم له از دولت های نظام ، سیره رهبری فرزانه انقلاب است.

وی به مطالبات رهبری از دولت یازدهم اشاره ، صراحت در بیان مواضع انقلابی ، تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی ، بهبود فرهنگ کار ، فرهنگ سازی برای مصرف تولیدات داخلی ، افزایش سرانه مطالعه ، مبارزه با اباحیگری و بی بند و باری اخلاقی ، پاسخگویی به مردم ، همکاری با سایر قوا ، اصلاح نظام اداری و سیاست های جمعیتی ، اجرایی نمودن اصل ۴۴ ، تقویت اقتصاد دانش بنیان ، کنترل تورم ، کاهش وابستگی به نفت ، عدم اعتماد به نظام سلطه ، توجه جدی به آرمان های انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی را مهمترین این مطالبات عنوان کرد.

محمودی با تقدیر از فرماندار و مسئولین محلی اظهار امیدواری کرد ، مجموعه اداری بتواند با حمایت مردم و اصلاح نقایص کارها را رو به جلو ببرند.

امام جمعه با تبریک دهه کرامت به جایگاه و منزلت و فضیلت زیارت قبر مطهر عالم آل محمد (ص) اشاره و بیان نمود: در عظمت شان امام رئوف همین بس که زیارت مرقدش معادل هزارحج است.

وی در بخش دیگر با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز در پایان سال ، به اظهارات برخی مقامات در مورد شورای نگهبان اشاره و گفت:فلسفه شورای نگهبان ، نگهبانی و حراست از احکام اسلام و قانون اساسی است و کسی حق ندارد به جایگاه خطیر شورای نگهبان متعرض شود.

محمودی در پایان به تحرکات حزب مشارکت در کشور اشاره و اظهار داشت: این روزها حزب مشارکت با نقابی جدید قصد دارد تا برخی افراد دخیل در فتنه ۸۸ را وارد عرصه سیاسی کشور کند که باید همه مراقب باشند.

نکوداشت و تجلیل از دلاورمردان پدافند هوایی – تجلیل از خدمات آیت الله عبدالکریم حائری – لزوم مراقبت و هوشیاری در برابر توطئه های پیر استعمار و تجلیل از مقام شهید رئیسعلی دلواری بعنوان نماد مبارزه جنوبی ها با استعمار از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود.// ابوذر حسین پور

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن