بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19977
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 6 شهریور 94 9:00 ب.ظ

دکتر موسی احمدی

نماینده مردم جنوب استان بوشهر: وزیر بهداشت به وعده اش عمل کند

ثلاث- نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وعده خوددر خصوص بیمارستان در دست ساخت دیر عمل کند.

حجت الاسلام دکتر موسی احمدی روز جمعه درگفت وگو با ایرنا در بندردیر افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبلغ ۴۰میلیارد ریال مورد نیاز برای برق بیمارستان یادشده را تامین کند تا در سه ماه آینده بیمارستان به بهره برداری برسد و در خصوص درمانگاه تخصصی هلال احمر دیرنیز تامین نیروی پزشکی شود.
وی یادآورشد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با برنامه ریزی برای رفع مشکلات درمانی ، اتمام بیمارستان های نیمه تمام ، احداث خانه های بهداشت و تجهیز و تکمیل بیمارستان ها کارنامه درخشانی در دولت یازدهم به خود اختصاص داده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: علت موفقیت دولت شهید رجایی و باهنر اخلاص و اعتقاد به رهبری بود.
احمدی یادآورشد:اگر بخواهیم در کارها موفق شویم باید در مسیر الهی و درکنار ولایت و رهبری گام برداریم.
وی یادآورشد: دیدگاه رهبری به دنیا ثابت کرده که نجات دهنده جهان از بحران است و برای سرافراز شدن در دنیا و آخرت این دیدگاه را باید سرلوحه کارخود قرار دهیم.
نماینده مردم کنگان،دیر،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:در هفته دولت در کشور شاهد افتتاح و اجرایی شدن پروژه های زیادی هستیم و امیدواریم با همفکری تلاش شود برخی تنگناها و مشکلات روبروی مردم برداشته شود تا خدمات بیشتری در بعد اجتماعی و فرهنگی اتفاق بیفتد.
وی اضافه کرد: در بعد سیاسی مذاکرات هسته ای صورت گرفته و امیدواریم در نهایت به نفع مردم و نظام اسلامی باشد و تا اینجا کارهایی که برعهده ما بوده انجام داده ایم و این دشمن است تا از خود حسن اعتماد نشان دهد.
احمدی درخصوص نگرانی مردم شهرستان های جنوب استان بوشهر در توزیع اعتبارات عمرانی سالجاری اظهارداشت: مسوولان باید به مناطق جنوب نگاه ویژه ای داشته باشند .
وی گفت:دراین خصوص با ارسال نامه ای به مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور عدم تطابق تناسب توزیع اعتبارات نسبت به جاهای دیگر را یادآورشده ام که امیدوارم تجدید نظر اصولی انجام شود.

نظرات

  1. با سلام به نماینده محترم

    این روش پیگیری فایده ندارد
    وزرا را به مجلس بیاورید و از آنان سوال کنید .طرح سوال از وزرا کارگشا است .اگر نشد آنها را استیضاح کنید .

  2. ناشناس says:

    کی به وعده اش عمل کرده که وزیر بهداشت عمل کنه

  3. حمید says:

    شهرستان برازجان چه گلی بر سر استان زده که اعتباراتش از شهرستان کنگان بیشتر هست ؟
    اصول تقسیم بندی این اعتبارات بر چه اساسی بوده که شهرستان کنگان با این همه منابع بزرگ در کشور جایگاه خوبی در استان و حتی کشور ندارد ؟

    تا کی باید سکوت کنیم و خفه خون بگیریم و هیچی نگیم ؟؟ تا ۱۰ سال تا ۳۰ سال تا ۱۰۰ سال ، تا کی ؟؟

    پدر مردم در آوردید بخدا بسه دیگه، شرم و حیا ندارید خجالت بکشید. هر چیزی حدی داره شورشو در آوردید به خدا. از زندگی خسته شدیم. هر چی اعتبار و پول از شهرکنگان برمیدارید باز به نتیجه دلخواه خودتون نمیرسید چون خدا خیلی چیزها به مردم کنگان داده که دست بشر رو از بن قطع کرده برای برداشت تمام دارایی های این دیار.

    آرزو میکنم که نسل هر چی آدم ریاکار ، دزد و بدجنس خشک بشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن