بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 1999
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 26 تیر 93 4:21 ب.ظ

گزارشی از نشستهای فرماندار و نماینده

پیگیری‌های مشترک نماینده مجلس و فرماندار کنگان در پایتخت

ثلاث : نشست با مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور،رییس سازمان بنادر ودریانوردی،مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی،مجری طرح عمران مناطق نفت خیز،معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه های این سفر بود.

نشست با جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور

اولین جلسه فرماندار کنگان و حجت الاسلام احمدی  با جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بود

احمدی در این جلسه به بیان مشکلات آب در شهرستان های جنوبی استان بوشهر پرداخت و گفت توسعه شهری و صنعتی شهرستان های جنوبی استان بوشهر بدون برنامه ریزی جامع ودراز مدت برای تامین اب میسر نیست

احمدی افزود شهرستان کنگان با کمبود مخازن آب مواجه است باید تکمیل مخزن شماره ۲ کنگان در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده جنوب استان بوشهر شبکه آب رسانی شهرستان های جنوبی استان را فرسوده خواند و خواستار توسعه و بازسازی خطوط آب شهرستان کنگان شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با اشاره به  برداشت سفره های زیرزمینی و کمبود شدید آب خواستار حمایت های جدی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وضعیت آب شهرستان های کنگان، حم ،دیر وعسلویه شد.

حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ضمن تشکر از تلاش های نماینده حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس برای پیگیری مشکلات آب استان بوشهر بیان داشت تلاش شرکت ؛ رضایتمندی مردم است.

وی از مساعدت های لازم برای رفع مشکلات آب شهرستان های  کنگان ،دیر ؛جم و عسلویه خبر داد.

جلسه  با سعیدی نژاد رییس سازمان بنادر ودریانوردی

دومین جلسه ، دیدار با سعیدی نژاد رییس سازمان بنادر ودریانوردی به منظور  بررسی وضعیت بنادر  جنوب استان بوشهر بود.

احمدی در این جلسه به سابقه شهرهای  کنگان ودیر وعسلویه در امر دریایی ،  تجارت و صیادی اشاره کرد و گفت زیر ساخت های مناسب برای توسعه و رونق در شهرستان های فوق ایجاد نشده است.

وی افزود در صورت توجهات دولت و توسعه  این مناطق ؛ موجب ابادانی و اشتغال در این مناطق خواهیم شد.

سخنگوی فراکسیون بنادر ودریانوردی  مجلس شورای اسلامی به وضعیت بنادر کنگان وپرک پرداخت و گفت  مشکلات اسکله پرک علیرغم کمک های برای اصلاح ومرمت ؛ همچنان به قوت خود باقیست.

تبرکی هم در این جلسه  به بیان برخی مشکلات شهرستان کنگان و موانع ومحدودیت ها این بندر پرداخت

سعیدی نژاد رییس سازمان بنادر ودریانوردی  در پایان جلسه  از  بررسی مشکلات  شهرستان های فوق توسط سازمان متبوعش خبر داد.

نشست با طالبیان مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی

سومین جلسه ؛ نشست  با طالبیان مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی بود

احمدی در این جلسه به تاثیرات متقابل شرکت های  مناطق  نفتی وشهرستان ها  اشاره کرد گفت خدمات عام المنفعه به شهرستان های هم جواری توسط  شرکت های نفتی باید از برنامه های مدیران مجموعه نفت و گاز باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان برخی گلایه های مردم از شرکت های نفت و گاز مستقر در منطقه جنوب استان بوشهر ؛ خواستار افزایش تعاملات  شد.

چگونگی تعاملات و تسریع در اجرای سایت ۲ کنگان از دیگر  مسایل مطرح شده توسط عضو کمیسیون انرژی با مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی بود.

جلسه با امیریان مجری طرح عمران  مناطق نفت خیز

چهارمین جلسه ؛ نشست با امیریان مجری طرح عمران مناطق نفت خیز بود.

احمدی به توافق بین وزارت نفت  و وزارت بهداشت برای کمک به بیمارستان کنگان اشاره کرد و گفت باید بیمارستان کنگان جزء بیمارستان های معین نفت شود .

نماینده جنوب استان بوشهر به وضعیت جاده وفاق نیز اشاره کرد و گفت این جاده ساحلی که بین بندر کنگان وبندر  دیر واقع می شود برای اجرای کامل باید در برنامه ریزی ها قرار بگیرد.

امیریان نیز در این جلسه با اعلام حمایت از توسعه و تجهیز بیمارستان کنگان گفت  کمک هایی که در توافق صورت گرفته است پرداخت می شود.

نشست با جوادی معاون وزیر نفت  و مدیر عامل شرکت ملی  نفت ایران

پنجمین جلسه ؛ نشست با جوادی معاون وزیر  نفت و مدیر عامل شرکت ملی  نفت ایران بود .

احمدی در این جلسه به میزبانی شهرستان های کنگان،عسلویه و جم   ودیر از مناطق نفتی اشاره کرد و گفت این شهرستان ها باید بیشتر مورد توجهات  وزارت نفت قرار بگیرد.

بررسی چگونگی تعامل وزارت نفت با شهرستان های جنوبی استان بوشهر ،  اجرای پروژه ها توسط وزارت نفت و کمک های مناطق نفتی به شهرستان های میزبان نفت  از دیگر مسائل مطرح شده توسط  احمدی عضو کمیسیون انرژی ونماینده حوزه انتخابیه جنوب  استان بوشهر با معاون وزیر نفت بود.

موسی احمدی از عدم به کارگیری جوانان در شرکت های منطقه گلایه کرد و خواستار اشتغال جوانان و اجرای مصویه به کار گیری نیروهای بومی در شرکت های نفت و گاز  مستقر در منطقه شد.

تبرکی فرماندار کنگان نیز در این جلسه برخی مشکلات شهرستان کنگان مطرح کرد

احمدی در پایان این جلسات در گفت وگو با سایت آتیه ؛ با ابراز رضایت از این نشست ها گفت جلسه با مدیران بلند پایه کشور وارائه مشکلات شهرستان ها ادامه دارد

وی ابراز امیدواری کرد این پیگیری ها برای توسعه  استان بوشهر موثر باشد.

دکتر موسی احمدی تاکید کرد هماهنگی و حضور در جلسات و نشست های فرمانداران شهرستان های جنوب استان با مقامات ارشد کشور از برنامه های هفتگی وی است.

نظرات

  1. مومنی says:

    امیدواریم این نشست ها باعث پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر کنگان شود.

    • حقوق اجتماعی says:

      از حرف تا عمل راهی بسیار است .
      دوستان این مسئولین هیچ کاری برای شما نمیکنند …

  2. M@tin says:

    انشالا که صحبت خالی نباشه و همچنان بدنبال عمل کردن باشن

  3. کنگان says:

    حضراتی که فرمودید چندین بار از تجهیز کارگاه و شروع بکار جاده وفاق خبر داده بودن ولی انگاری همش در حد حرف بوده بیچاره مردمی که باور کرده بودند!

  4. ناشناس says:

    امید است فرماندار و نماینده که این روزا خوب تلاشش رو می بینیم توی همین مسیر قدم وردارن و از خواسته های مردم کوتاه نیان

  5. مهرداد says:

    کاشکی نماینده بحث آلودگی رو مطرح میکرد که به کجا رسید

  6. شهروند says:

    از دو سال پیش به مردم می گفتند که بیمارستان کنگان، بیمارستان معین شده ولی الان می بینیم که نماینده می گوید بیمارستان کنگان باید جزء بیمارستان های معین شود!!!!!

    ——————-

    ثلاث- کاربر گرامی انتقاد شمارا نسبت به این موضوع به نماینده محترم مردم منتقل می کنیم و لذا پاسخ آن را نیز از طریق ثلاث منعکس خواهیم کرد.
    با تشکر

  7. کنگونی says:

    باسلام خدمت دست اندرکاران ثلاث
    خواهشمندم از آقای فرماندار و نماینده مجلس بخواهید در خصوص اشتغال نیروهای بوی دراین منطقه چه اقدامات موثری در این چند سال برداشته اند ما که چیزی ندیده ایم لطفا بخواهید توضیح دهند؟؟؟؟؟؟

  8. بسم الله الرحمن الرحیم (بای ذنب قتلت) اعلام انزجار و اعلام آمادگی طالب عاشوری معروف به (شیخ طالب )از آل عاشور از صهیونیست و حامیانشان/استان بوشهر شهرستان دیر
    این روزها در حملات پیاپی اسرائیل غاصب و خونخوار و حمله هوائی و زمینی به مسلمانان غزه و به شهادت رسانیدن زنها و کودکان بی دفاع و بی گناه در نامه ای سرگشاده خیلی ساده و بدون ادبیات کلاسیک به فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای نوشت .رهبرم سلام. عزیزم سلام. قوت قلبم سلام .رهبرا سلام مرا که یکی از رزمندگان بی مدعای دوره ۸ سال دفاع مقدسم از آبهای نیلگون خلیج فارس بوشهر. دیر .بردخون. و کنگان و توابع بسویت می آید پذیرا باش .حقیر یکی از کسانیم که در دوره ۸ سال دفاع مقدس بمدت ۵ سال هر سالی ۷ الی ۸ ماه از خاکم و وطنم در جبهه های جنگ بسر برده ام و دفاع نموده ام بهتر خودم را معرفی کنم حقیر عمویم شیخ ابراهیم عاشوری در سال ۴۲ در مدرسه فیضیه قم به دست مزدوران شاهنشاهی به شهادت رساندند . در اوائل انقلاب عمویم شهید شیخ ابوتراب عاشوری در حال گرفتن وضو به شهادت رسانیدند. پسر عمویم محمد عاشوری در جبهه های جنگ به شهادت رسانیدند .نه تنها حقیر بلکه همه هم وطنان ایرانیم بخصوص بوشهریها جوانان و پاسداران و بسیجیان و همسنگرانم و سردارانی را فدای انقلاب و امام نمودن .دیگر از دست ظلم و استبداد و کشته و کشتار مسلمانان شب و روز کارمان شده گریه و زاری. بر ماست که به یاری مسلمانان بشتابیم .دیگر از دیدن به شهادت رساندن کودکان و زنان بی دفاع و مردم مظلوم غزه به ستوح آمده ایم در این ماه به جای افتاری اشک و آه میکشیم .کجایند آن سردمداران و حکام عرب که دم از صلح و عدالت و حقوق بشر میزنند و خود شاهد دیدن پر پر شدن کودکان و زنان بی دفاعی که در برابر بمب های خوشه ای دفاعیه ای ندارند و آنها ئی که دم از حقوق بشر میزنند خود اسرائیل را حمایت میکنند حتی از خط قرمز سازمان ملل هم تجاوز کرده اند. رهبرا ما آل عاشور از بوشهر تا بردخون و دیر و کنگان و توابع کلیه مردم شریف استان بوشهر انزجار خود را اعلام مینمائیم و از رهبر معظم انقلاب استدعای عاجزانه داریم همانطوری که در زمان جنگ با صدام لعین ندای امام را لبیک گفتیم و انشالله در روز جمعه در راهپیمائی روز قدس با حضور حماسی و گسترده خود در سرتا سر کشور جمهوری اسلامی ایران با مشتهای گره کرده و شعارهای خود مشت محکمی را بر دهان بنیامین نتان یاهو و حامیانش خواهیم زد اعلام مینمایم در صورت صلاحدید دستوری اتخاذ فرمائید تا مجوزی جهت اعزام همه ما مردم به جبهه های نبرد غزه و فلستین را صادر نموده تا دشمنان بدانند که یاوران سید علی خامنه ای هر لحظه منتظر دستور رهبر خویشند جهت حمایت و ستیز با صهیونیست غاصب و باکی از مرگ ندارند ما زنده به آنیم که آرام نگیریم (ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند) ارادتمند رهبری طالب عاشوری خدمتگذار مردم شهر دیر در شورای اسلامی ۳۰ / ۴ / ۹۳ مرگ بر اسرائیل

  9. ناشناس says:

    این مسئولین جز وعده ووعید چیزی ندارند وفقط از صندلی خود حفاظت می کنند .تمام

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن