بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20057
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 شهریور 94 6:27 ب.ظ

مرگ «بیتو» سلطان ۲۱۲ پوندی جهان را شوکه کرد +عکس

فلکس لویس (Flex Lewis) ولزی را باید مطرح ترین مرد بدنسازی جهان در چهار سال اخیر دانست. این ورزشکار سرشناس که در سه دوره اخیر رقابت‌های معتبر مسترالمپیا سه عنوان قهرمانی پیاپی را در دسته منهای ۲۱۲ پوند به خود اختصاص داده و به سلطان ۲۱۲ پوندی معروف است، باورش نمی شود که بیت الله […]

فلکس لویس (Flex Lewis) ولزی را باید مطرح ترین مرد بدنسازی جهان در چهار سال اخیر دانست. این ورزشکار سرشناس که در سه دوره اخیر رقابت‌های معتبر مسترالمپیا سه عنوان قهرمانی پیاپی را در دسته منهای ۲۱۲ پوند به خود اختصاص داده و به سلطان ۲۱۲ پوندی معروف است، باورش نمی شود که بیت الله عباسپور یکی از مطرح ترین مدعیان این وزن به دیار باقی شتافته است.

مسابقات مستر المپیای ۲۰۱۵ دو هفته دیگر آغاز خواهد شد و مطرح ترین مدعی کسب عنوان این رقابت‌ها در صفحه شخصی  خود از مصیبتی حرف به میان آورده که ورزش ایران را غرق در ماتم کرد: «استیج مسترالمپا بدون بیتو نخواهد بود و یاد این ورزشکار فقید ایرانی زنده خواهد ماند».

مرگ «بیتو» سلطان 212 پوندی جهان را شوکه کرد +عکس

لویس نوشته: «امروز دنیای پرورش اندام قهرمان بزرگی را از دست داد، شخصی که من او را یک دوست می دانستم، حرفی ندارم و نمی توانم باور کنم که این خبر حقیقت دارد، دوران خوبی را  روی صحنه و پشت استیج داشتیم و با یکدیگر سفرهای زیادی را انجام دادیم، بیتو ما مطمئن خواهیم بود که تو به یاد خواهی ماند.»

به گزارش مشرق، این قهرمان برجسته بریتانیایی همچنین با گذاشتن تصاویری از مراسم تشییع پیکر بیت الله عباسپور توضیح داده که تاکنون چنین مراسمی را برای تشییع یک ورزشکار ندیده است: «اثری که در این دنیا داری را نخواهی فهمید تا زمانی که بمیری»

مرگ «بیتو» سلطان 212 پوندی جهان را شوکه کرد +عکس

فلکس در ادامه نوشته است: «دوست عزیز من بیتو، اثر بزرگی روی بسیاری داشت. با دیدن این تصاویر می‌فهمیم که بسیاری از مردم و کشورش او را دوست داشتند، این بدرقه یک قهرمان ورزشی و یک قهرمان ملی است. تا به حال این چنین تشیع جنازه ای را برای یک ورزشکار ندیده بودم، چه برسد به یک پرورش اندام کار.»

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن