بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2010
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 27 تیر 93 5:32 ب.ظ

ورزش و جوانان

اردوی تیم ملی هندبال در تسخیر بوشهری‌ها+ تصاویر

اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در حالی در استان بوشهر پیگیری شد که از ۱۳ بازیکن دعوت شده از استان بوشهر ۱۱ بازیکن برازجانی حضور داشتند. همچنین سرپرستی تیم ملی به عهده رضا مصباحی ریاست هیات هندبال دشتستان بود. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، بعد از برگزاری بازی […]

اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در حالی در استان بوشهر پیگیری شد که از ۱۳ بازیکن دعوت شده از استان بوشهر ۱۱ بازیکن برازجانی حضور داشتند. همچنین سرپرستی تیم ملی به عهده رضا مصباحی ریاست هیات هندبال دشتستان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، بعد از برگزاری بازی های کشوری هندبال ساحلی در ۲منطقه جنوب و شمال ، انجمن هندبال با دعوت از چندین بازیکن منتخب این مسابقات به اردوهای تیم ملی، استارت آمادگی این تیم را برای مسابقات آسیایی که آبان ماه در تایلند برگزار می شود زد.

آقای مصباحی سرپرست اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در بوشهر گفت :پس از پایان اردوی اول که در اصفهان برگزار شد ۲اردوی دیگر از تاریخ ۱۹تیر تا ۲۴تیر همزمان در شهر بوشهر و اصفهان در حال برگزاری می باشد.

وی یاد آور شد: از ۱۷ بازیکن حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی در استان بوشهر ۱۳ نفر آن ها بوشهری می باشند.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده از استان بوشهر به تیم ملی هندبال ساحلی :

سعید مهدوی – امید سه کناری – محمد شموسی – رضا کسراییان – فرشاد سیف زاده – بابک راد پور – مجتبی شجاع – رضا فرخنده پی – احسان نبوی زاده – شاهین موزیری – سجاد مشتاقی – سروش نامدار – رضا شنبدی

مربی : علی ربیعی از اصفهان

بدنساز : مجید ستوده از گیلان

سرپرست : رضا مصباحی

 

تیم ملی هندبال ساحلی

 

تیم ملی هندبال ساحلی

 

تیم ملی هندبال ساحلی

 

تیم ملی هندبال ساحلی

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن