بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20319
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 11 شهریور 94 8:43 ب.ظ

پارس خلیج"

جلسه شورای شهر دیر به تنش کشیده شد/ اعضای شورا زیر قولشان زدند!/ کاندیدای ریاست سکته کرد +عکس

ثلاث به نقل از پارس خلیج: در این جلسه پس از اینکه شیخ طالب عاشوری از سوی اعضای شورا به ریاست شورا انتخاب نشد جلسه به درگیری و تنش کشیده شده و عاشوری بدلیل ناراحتی قلبی بیهوش و با امبولانس به بیمارستان منتقل می شود. جلسه رای گیری برای انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر […]

ثلاث به نقل از پارس خلیج: در این جلسه پس از اینکه شیخ طالب عاشوری از سوی اعضای شورا به ریاست شورا انتخاب نشد جلسه به درگیری و تنش کشیده شده و عاشوری بدلیل ناراحتی قلبی بیهوش و با امبولانس به بیمارستان منتقل می شود.

جلسه رای گیری برای انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر دیر به تنش کشیده شد.
به گزارش پارس خلیج به نقل از جنوب نیوز : در این جلسه پس از اینکه شیخ طالب عاشوری از سوی اعضای شورا به ریاست شورا انتخاب نشد جلسه به درگیری و تنش کشیده شده و عاشوری بدلیل ناراحتی قلبی بیهوش و با امبولانس به بیمارستان منتقل می شود.
گفته می شود در جلسه انتخاب هیات رییسه سال گذشته پس از اینکه آراء شیخ طالب عاشوری با یکی دیگر از اعضای شورا برای ریاست مساوی می شود، اعضاء با حضور نماینده فرماندار صورتجلسه و قسم نامه ای مکتوب می کنند که در جلسه امسال عاشوری بدون رای گیری رییس باشد که گویا اعضای شورای شهر دیر این توافق را نقض و رد می کنند و به همین خاطر جلسه به تنش کشیده می شود.
در انتخابات امسال هیات رییسه شورای شهر دیر طالب عاشوری و رجب شعرانی براى ریاست شورا کاندید شدند که پس از شمارش آراء شعرانی با کسب ۴رأى از مجموع آراء به عنوان رئیس جدید شوراى اسلامى شهر دیّر انتخاب شد. عاشوری هم با کسب سه رأی از رسیدن به کرسی ریاست جا ماند.

تصاویر زیر مربوط به سوگند نامه اعضای شورای شهر دیر برای انتخاب عاشوری به عنوان رییس شورا و بستری شدن وی در بیمارستان است.

jonoubnews.ir

jonoubnews.ir

jonoubnews.ir

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. مهدی احمدی says:

    با سلام
    مهدی احمدی هستم اهل کنگانم ولی از نظر من حق شیخ طالب پایمال شده . لازم دونستم که بگم ، شیخ طالب بین کنگانی ها خیلی محبوب و دوست داشتنی هست و نباید دیری ها قلب پاک و صادقانه اش را بشکنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن