بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20662
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 شهریور 94 3:46 ب.ظ

اداره استاندارد"

ورود آب میوه های غیراستاندارد به بازار بوشهر + تصاویر

ثلاث- مدیرکل اداره استاندارد بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ لیتر نوشیدنی میوه ای غیراستاندارد از بازار شهر بوشهر جمع آوری شد. ثلاث به نقل از روابط عمومی این اداره کل؛ محمد رحیم بهره مند افزود: کارشناسان این اداره کل با هماهنگی انجام شده با اداره کل تعزیرات حکومتی، اقدام به جمع آوری بیش از ۲۰۰ […]

ثلاث- مدیرکل اداره استاندارد بوشهر گفت: بیش از ۲۰۰ لیتر نوشیدنی میوه ای غیراستاندارد از بازار شهر بوشهر جمع آوری شد.

ثلاث به نقل از روابط عمومی این اداره کل؛ محمد رحیم بهره مند افزود: کارشناسان این اداره کل با هماهنگی انجام شده با اداره کل تعزیرات حکومتی، اقدام به جمع آوری بیش از ۲۰۰ بطری یک لیتری نوشیدنی های میوه ای با علامت های تجاری لواسانات و دماوند از سطح بازر شهر بوشهر کردند.

وی ادامه داد: نوشیدنی های یاد شده شامل آب میوه های زرشک، آلبالو، انار و شربت پرتقال است.

بهره مند تصریح کرد: این نوشیدنی های میوه ای دارای علامت استاندارد جعلی بوده و پیش از این نیز اطلاع رسانی لازم در زمینه غیر استاندارد بودن این محصولات صورت گرفته بود.

وی افزود: در جریان این بازرسی ها عامل اصلی توزیع این محصولات در سطح استان بوشهر شناسایی شده که بزوی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

بهره مند همچنین متذکر شد: شهروندان باید در هنگام خرید نوشیدنی های میوه ای به نام و نوع فرآورده، نام و نشانی تولید کننده، شماره پروانه ساخت از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، علامت استاندارد و کد ده رقمی زیر آن توجه کنند.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه محصول مشکوک باید از طریق شماره تلفن ۰۷۷۳۳۴۴۴۳۲۵آن را به اداره کل استاندارد استان بوشهر اطلاع دهند.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن