بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 11:48 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 20715
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 19 شهریور 94 12:36 ب.ظ

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

راه اندازی ام آر آی کنگان تا پایان سال/بیمارستان جم توسعه می‌یابد

ثلاث- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:بخش ام. آر. آی بیمارستان کنگان تا پایان سال راه اندازی می شود و از ایجاد بخش دیالیز جم حمایت می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت:بخش ام. آر. آی بیمارستان کنگان تا پایان سال راه اندازی می شود، ضمن اینکه از ایجاد بخش دیالیز جم حمایت می‌شود.

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس: سید سجاد اقبالی عصر چهارشنبه در نشست با فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: برای اولین بار، دولت تدبیر و امید مشکلات بهداشت و درمان را پذیرفت و خود را نیز موظف به رفع مشکلات کرد.

اقبالی با اشاره به بازدید از بیمارستان توحید جم، این بیمارستان را دارای استانداردهای فیزیکی بسیار بالایی دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم جم در کنار مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت خواهد بود.

وی با اشاره به نیاز جم به راه‌اندازی بخش دیالیز تاکید کرد: در صورت راه‌اندازی این بخش از سوی خیرین و اعتبارات شهرستان، نیروی انسانی مورد نیاز را تامین خواهیم کرد.

اقبالی خاطر نشان کرد: در بحث تامین نیروی انسانی و نیروی متخصص نیز حمایت لازم را از بیمارستان انجام می دهیم.

ام‌.آر.آی بیمارستان کنگان تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تشکیل بلوک درمانی جنوب خبر داد و گفت: مذاکرات اولیه برای تشکیل این بلوک درمانی شامل استان بوشهر و شهرستان های لامرد و پارسیان انجام شده که با تحقق این امر، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  به مردم و نیز انتقال بیماران، با سرعت و کیفیت بهتری انجام می شود.

اقبالی به شاخص‌های لازم برای راه‌اندازی بخش ام آر آی و سی تی اسکن اشاره کرد و افزود: راه اندازی بخش ام آر آی بر اساس ضریب جمعیت انجام می شود و در استان بوشهر نیز مجوز سه ام آر آی برای بیمارستان های تامین اجتماعی مرکز استان، شهدای خلیج فارس و کنگان اخذ شده است که انتظار می رود در راستای رفع نیازهای حوزه جنوب استان، بخش ام آر آی بیمارستان کنگان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

راه‌اندازی بخش سی.تی.اسکن جم

وی از پیگیری برای راه اندازی بخش سی تی اسکن جم نیز خبر داد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان جم، تلاش می کنیم بخش سی تی اسکن منطبق با نیاز مردم در این شهرستان راه اندازی شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار امیدواری کرد که با همراهی خوب مسئولین و خیرین سلامت شهرستان جم، شاهد افزایش روز افزون خدمات بهداشتی و درمانی به مردم باشیم.

 

نظرات

  1. به قول بنده خدایی
    بشنو ولی باور مکن .ههههههه.
    امیدواریم

  2. درياي جنوب says:

    مو که چشم او نی خورت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن