بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2076
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 28 تیر 93 12:09 ب.ظ

نماینده مجلس در جمع مردم بخش ریز/

جاده مرگ در شهرستان جم تعریض می شود

اختصاصی ثلاث – نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش ریز از اجرای پروژه های زیر ساختی در آینده ای نزدیک خبر داد

اختصاصی ثلاث – نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش ریز از اجرای پروژه های زیر ساختی در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: دستور کتبی مطالعه و اجرای جاده ریز به دژگاه در سفر رئیس جمهور سابق از ایشان گرفته شده بود ولی تحریم ها، کمبود اعتبارات و تغییر دولت باعث به تعویق افتادن این طرح حیاتی شد.

به گزارش سایت خبری ثلاث ؛ دکتر موسی احمدی گفت: جاده ریز به دژگاه جزء اولویت های کاری ما بوده و هست و در وضعیت موجود منتظر روزنه ای برای اجرایی کردن آن هستیم.

وی گفت: در بحث آبخیزداری بعد از ورود و پیگیری های ما به عنوان نماینده مجلس مشخص شد که کارهای تشکیلاتی این پروژه نظیر ترک تشریفات آن انجام نشده بود و بودجه مناسبی نیز برای آن وجود نداشت.

احمدی افزود: سازه های آن انجام شده بود ولی اعتباری که پیمانکار را دلگرم به اجرای کاربردی آن نماید در اختیارش قرار نگرفته بود.

وی افزود: بعد از پیگیری های مداوم ما کارهای اصولی آن جهت اجرا انجام شد ولی در اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی آن گیر کردیم که به لطف خدا این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

احمدی در ادامه خبر از بهینه سازی و تعریض جاده جم به ریز توسط وزارت نفت داد و افزود: زمانی که معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت در عسلویه حضور یافته بودند دو موضوع از شهرستان جم را مطرح کردم.

وی افزود: آب شرب و جاده شهر جم به ریز دو موضوع کلیدی و مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً ۱۲۰ میلیارد تومان برای تامین آب شرب جم از آب شیرین کن و خط کوثر از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت مصوب شده است که صد در صد پرداخت از سوی آنها باشد.

موسی احمدی گفت: در آن جلسه عنوان شد که ۲۷ سال پیش که پالایشگاه ساخته شده بود این مسیر پرخطر احداث و پس از آن نیز هیچ گونه تعریض و یا بهبود مسیر روی این جاده انجام نشده است.

وی افزود: به جرات می توان نام این مسیر را جاده مرگ گذاشت چون در عید نوروز عده بسیاری از جوانان شهرستان جم در این مسیر کشته شدند.

وی ادامه داد: هفته پیش به همراه فرماندار جم در تهران برای همین امر پیگیری های خوبی انجام و موقتاً ۲۰ میلیارد اعتبار برای تعریض پل ها و بهینه سازی مسیر در نظر گرفته شد که البته ۵۰ درصد آن را شرکت ملی نفت و مابقی را نیز شرکت گاز پرداخت خواهد کرد.

دکتر احمدی در پایان گفت: چندین پروژه دیگر نیز برای شهرستان جم و بخش ریز در نظر گرفته شده است که به زودی به مرحله اجرا خواهند رسید.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کیان مهر says:

    http://khaseh.com/2014/07/25/راهپیمایی-روز-قدس-در-شهرستان-جم-و-ریز/
    با سلام در صورت امکان و صلاحدید تصاویر راهپیمایی مردم شهرستان جم و ریز را در سایت خود منتشر نمایید با تشکر

  2. شاکی از دست (مسئولين) says:

    بد نبود به اتوبان ناتمام ۱۰ ساله کنگان هم یه نگاه می انداختند…
    چقد جوون بخاطر ناتمام موندن اتوبان از دست دادیم از بنک بگیر تا نخل غانم
    یادم میاد طرف روبروی نخل غانم بطور فجیحی توسط ماشین سنگین به رحمت خدا رفت چند روز بعد سریع جاده رو خط کشی کردن تا روی کار خودشون سرپوش بزارن
    اخه تا کی باید قربانی بدیم تا (مسئولین) رسیدگی کنند.
    شهراستانی که بزرگترین اقتصاد دنیا بغل دستش باشه و هیچ بودجه ای شاملش نشه واقعآ ظلم بزرگیه…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن