بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21256
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 مهر 94 8:23 ق.ظ

امام جمعه کنگان:کشته شدن حاجیان نشانه بی‌ کفایتی آل سعود است

ثلاث: امام جمعه کنگان با اشاره به فاجعه امروز در سرزمین منا و کشته شدن بیش از ۱۲۰۰ نفر حجاج در رمی جمرات و سرزمین منا، گفت: کشته شدن حاجیان نشانه بی‌ کفایتی آل سعود است،

ثلاث: امام جمعه کنگان با اشاره به فاجعه امروز در سرزمین منا و کشته شدن بیش از ۱۲۰۰ نفر حجاج در رمی جمرات و سرزمین منا، گفت: کشته شدن حاجیان نشانه بی‌ کفایتی آل سعود است،
حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، با اشاره به فاجعه امروز در سرزمین منا و کشته شدن بیش از ۱۲۰۰ نفر حجاج در رمی جمرات و سرزمین منا گفت: حادثه امروز که بر حجاج بیت الله الحرام اتفاق افتاد نشان از بی لیاقتی دولت عربستان است.
حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه کشته شدن حاجیان نشانه بی‌ کفایتی آل سعود است، افزود: بی لیاقتی دولت عربستان در حفاظت از جان مهمانان به اثبات رسید که عربستان در برگزاری مناسک حج لیاقت و کفایت لازم را ندارد.
وی افزود: هر کشوری که میهمانانی را به کشور خود دعوت می کند تعهد دارد که در مقابل جان میهمانان کشور خود حفاظت کند بنابراین حادثه امروز هم ناشی از بی تدبیری آل سعود در اداره حرمین شریفین است.
حجت الاسلام محمودی بر همین اساس بیان کرد: کشورهای اسلامی باید پیشنهاد دهند و تدبیری بیاندیشند و مسؤولیت امنیت و حفظ جان حجاج را در کشورهای اسلامی بر عهده بگیرند.
امام جمعه کنگان با اشاره به جنایات آل سعود به مردم مظلوم یمن و تداوم این جنایت ها در ماه حرام گفت: کشتار مسلمانان یمن توسط دولت سعودی جدا از حادثه امروز، دست های پنهان استکبار جهانی پشت آن است و فراتر از آن، جنگ نیابتی دولت عربستان به کشور مظلوم یمن است.
وی افزود: اتفاقات حج امسال و حادثه امروز، همه این ها بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی دولت عربستان را به اثبات رسانده است./رسا
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن