بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21276
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 3 مهر 94 5:12 ب.ظ

۲نفر از حجاج مفقودی بوشهر پیدا شدند + اسامی

ثلاث: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: بعد از حادثه منا ۹ نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها به نام‌های محمد عبداللهی و محمد علی‌پور پیدا شده و اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج نیست. به گزارش ثلاث؛ مهدی صداقت در گفت‌وگو با تسنیم با تسلیت جان […]

ثلاث: جانشین مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: بعد از حادثه منا ۹ نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که تاکنون ۲ نفر از آن‌ها به نام‌های محمد عبداللهی و محمد علی‌پور پیدا شده و اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج نیست.

به گزارش ثلاث؛ مهدی صداقت در گفت‌وگو با تسنیم با تسلیت جان باختن حاجیان در سرزمین امن الهی اظهار داشت: فاجعه‌ دلخراش و مصیبت‌ بار دیروز در سرزمین منا که در آن جمع کثیری از حاجیان جان باختند، اندوهی بزرگ برای مسلمانان پدید آورد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای شش کاروان به تعداد ۷۹۶ نفر زائر خانه خدا  است گفت: در حادثه ناگوار سرزمین منا  ۹ نفر از حجاج استان بوشهر مفقود شدند که ۲ تن از آنها به نام‌های “محمد عبداللهی” و “محمد علی‌پور” از کاروان عبدالرسول میگلی‌نژاد به شماره کاروان ۱۶۱۳۳ پیدا شدند.

جانشین حج و زیارت استان بوشهر با بیان اینکه اطلاعی از سرنوشت دیگر حجاج مفقود شده بوشهری نیست، تاکید کرد: تیم‌هایی برای یافتن دیگر حجاج مفقود شده استان بوشهر فعال شده‌اند که نتیجه را به اطلاع مردم شریف استان بوشهر رسانده می‌شود.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن