بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2132
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 29 تیر 93 1:19 ب.ظ

چرا اداره برق ماشینی برای شستن ترانسها ندارد؟

.

(ناشناس / نظرات سایت ):الان سه سال است که این ترانسها شسته نشده بودند.وقتی توی این گرما برق قطع شد به فکر می افتند.از اقای تمیمی بپرسید چرا اداره برق ماشینی همانند بوشهر برای شستن ترانسها ندارد؟

 

 

 

 

 

شما نیز میتوانید مشکلات و سو‍ژه های خبر خود را جهت درج  در سایت خبری ثلاث با نام خودتان ارسال نمایید.

 

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگانی says:

    من یک شهروندکنگانی هستم.مشکلات کنگان آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست.کنگان وسیع شده. جمعیتش افزایش یافته.(سومین شهر پر جمعیت استان)ولی بی تعارف بگویم هنوز مثل یک روستا اداره می شود.امکانات خاصی ندارد.امکاناتش در فقط در حوزه مایحتاج روزانه است.(مغازه ها،غذا فروشی ها،میوه فروشی ها ،و…)اما کم دارد برنامه ریزی منسجم جهت توسعه پایدار.من دلم برای شهرم می سوزد.خدا وکیلی این حق شهر ما نیست.شهر ماجذابیت ندارد.شهر ما کوچه و خیابانهای خاکی زیاد دارد.شهر ما …

  2. رهی says:

    کنگان را دریابید:(لطفا اگر امکان دارد به مسولان مربوطه انعکاس داده شود):
    مسائل و مشکلات این شهر و کمبودهایش آنقدر زیاد است که ازشمارش بیرون است.به نظراین حقیر موارد ذیل را می توان در راستای عمران و آبادی شهر مد نظر قرار داد:
    ۱-احداث شهر بازی و کوهستان پارک در ناحیه شرق کنگان که همجوار کوهپایه ها می باشد.
    ۲-احداث جاده دسترسی مناسب،احیاء چشمه بی بی حبش و قرار دادن امکانات رفاهی در آن منطقه می تواند یک تفریحگاه خوب ایجاد کند.
    ۳-پیشنهاد می گردد یک خیابان از یکی از شهرکهای شرقی کنگان تا دامنه کوه کشیده شود جهت استفاده مردم برای پیاده روی و انجام ورزشهای همگانی(مشابه این کار را در کازرون در امتداد دامنه کوه دیدم .کار بسیار جالبی بود.) هم کمک به امر ورزش هست هم قطعا باعث رونق وآبادانی در آن منطقه خواهد شد.
    ۴-زیبایی ساحل و دریا به ماسه ای بودن آن است.مستدعی تا جایی که امکان دارد از پوشاندن ماسه های زیبای ساحلی با سنگفرش و موزاییک خوداری گردد.
    ۵-در شهر مهریز استان یزد مشاهده نمودم:جایی که قرار بود شهرک مسکونی شود احداث خیابان و کوچه ومعابر همزمان با شروع ساخت و ساز اولین پلاکهای مسکونی آغاز می شد. این خود عاملی می شد برای تشویق مردم جهت ساخت واحدهای مسکونی و عمران و آبادی شهرکها.ولی در شهر ما اینگونه نیست.ابتدا می بایست در اکثر پلاکهای مسکونی ساخت و ساز انجام شود تا در انتها شهرداری و ادارات ذیربط امکانات لازم را به آن شهرک اختصاص دهند و چه بسا به دلیل نداشتن امکانات ،رغبت مردم جهت ساخت و ساز خیلی کم می شود.نمونه آن شهرک سلامت یا پروژه احداث بلوار محرم.
    ۶-وضعیت فضای سبز شهر اصلا مطلوب نیست.صرفنظر از کمییت ،زیبایی کار و توجه به ظریف کاریهای مربوط به فضای سبز می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرد.در شهر ساوه مشاهده نمودم در احداث فضای سبز به جزیی ترین مسائل و ریزه کاری ها توجه شده بود.جهت زییا به نظر رسیدن فضای سبز.
    ۷-احداث مجتمع پزشکان مدرن و با امکانات مناسب نیز می تواند به عنوان یک مطلب دیگر مورد توجه باشد.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن