بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21350
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 مهر 94 3:42 ب.ظ

دختر حاکم دبی:«اسد» شایسته‌ترین رهبر عرب است

شیخ «مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم» دختر حاکم دبی بر روی صفحه فیس‌بوک شخصی خود یک نظرسنجی انجام داد با این موضوع که کدام رهبر عربی مستحق لقب «رهبر تاریخی» است و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه ۵۴٫۷ درصد آرا را کسب کرد و در رتبه اول قرار گرفت. بر اساس گزارش وبگاه خبری […]

شیخ «مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم» دختر حاکم دبی بر روی صفحه فیس‌بوک شخصی خود یک نظرسنجی انجام داد با این موضوع که کدام رهبر عربی مستحق لقب «رهبر تاریخی» است و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه ۵۴٫۷ درصد آرا را کسب کرد و در رتبه اول قرار گرفت.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «عاجل»، هنوز دقایقی از آغاز نظرسنجی نگذشته بود که هزاران نظر به سوی صفحه مهره سرازیر شد و بشار اسد را انتخاب کردند.

بنابر گزارش مذکور، رأی‌دهندگان به بشار اسد اعلام کردند که وی علیرغم محاصره سختی که جهان تلاش کرد بر او و ملت سوریه تحمیل کند، موفق شد با کمک ارتش در مقابل موج تروریست‌هایی که وارد سوریه شده‌ بودند، بایستد و وی تنها رهبرر عربی بود که توانست هیبت کشورهای توطئه‌کننده علیهش را بشکند.

این در حالی است که «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «زاید بن سلطان آل نهیان» رئیس پیشین امارات و برخی دیگر از رهبران عرب هر کدام ۳ رأی بیشتر به دست نیاورده بودند.

شیخه مهره معروف به مواضع حمایتی نسبت به نظام سوریه و صاحب جمله «خدا، سوریه را از شر اعراب حفظ کند» است.

 
منبع: فارس
برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن