بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21453
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 15 مهر 94 3:05 ب.ظ

شهرستان کنگان ۱۶ مهر میزبان ضریح خیمه گاه حضرت عباس(ع) است

مراسم استقبال از ضریح خیمگاه حضرت ابوالفضل صبح روز ۱۶ مهر ساعت ۷:۳۰ با حضور مسئولین و مردم از مقابل پلیس راه کنگان انجام می شود.

به گزارش ثلاث فرماندار کنگان در جلسه برنامه ریزی استقبال از ضریح خیمه گاه حضرت اباالفضل العباس (ع) در شهرستان کنگان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت جان باختگان حادثه دلخراش منا گفت: کلیه دستگاه های اجرایی در جهت اطلاع رسانی شایسته، زمینه حضور پرشور مردم شهید پرور این شهرستان برای استقبال از ضریح خیمه گاه اباالفضل العباس(ع) را فراهم نمایند.

عباس جمشیدی گفت: آئین استقبال از ضریح مطهر آن حضرت در روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه از مقابل پلیس راه کنگان شروع و سپس در شهر بنک و شهر کنگان و روز جمعه صبح نیز به شهر باستانی سیراف منتقل خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه کنگان نیز در گفتگو با خبرنگار ثلاث به تشریح برنامه استقبال از ضریح خیمگاه حضرت عباس(ع) پرداخت و افزود: مراسم استقبال از ضریح خیمگاه حضرت ابوالفضل صبح روز ۱۶ مهر ساعت ۷:۳۰ با حضور مسئولین و مردم شهر بنک از مقابل پلیس راه کنگان انجام می شود.

اسماعیل تاجیک اظهار داشت: مراسم استقبال ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مردم کنگان از دروازه قرآن برگزار می شود سپس ضریح خیمگاه به حسینیه عاشقان ثارالله کنگان منتقل می شود و پس از نماز مغرب و عشا مراسم دعای کمیل در جوار ضریح خیمگاه حضرت اباالفضل العباس (ع) در یادمان شهدای گمنام شهر کنگان برگزار می شود.

وی گفت: ساعت ۶ صبح روز ۱۷ مهر ماه نیز دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله کنگان برگزار می گردد و سپس ضریح خیمگاهحضرت اباالفضل العباس (ع) به شهر سیراف منتقل می شود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن