بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 22304
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 2 آبان 94 10:38 ق.ظ

تصاویر/ تجلیل از مداح اهل بیت در شب عاشورا

به گزارش ثلاث، شب گذشته، از حاج ابراهیم بحرینی پور پدر شهید اسماعیل، به مناسبت سال ها نوحه خوانی و مداحی اهل بیت در حسینیه طهماسبی وسط شهر تجلیل شد.

به گزارش ثلاث، شب گذشته، از حاج ابراهیم بحرینی پور پدر شهید اسماعیل، به مناسبت سال ها نوحه خوانی و مداحی اهل بیت در حسینیه طهماسبی وسط شهر تجلیل شد.

مراسم، دقایقی با سخنرانی حجه الاسلام سید صادق موسوی و مداحی حاج ابراهیم و سینه زنی عزاداران همراه شد. در پایان مراسم، عزاداران با حاج ابراهیم عکس گرفتند.

عکاس: سعید صفایی

تجلیل از حاج ابراهیم (۱) تجلیل از حاج ابراهیم (۲) تجلیل از حاج ابراهیم (۳) تجلیل از حاج ابراهیم (۴) تجلیل از حاج ابراهیم (۵) تجلیل از حاج ابراهیم (۶) تجلیل از حاج ابراهیم (۷) تجلیل از حاج ابراهیم (۸) تجلیل از حاج ابراهیم (۹) تجلیل از حاج ابراهیم (۱۰) تجلیل از حاج ابراهیم (۱۱) تجلیل از حاج ابراهیم (۱۲) تجلیل از حاج ابراهیم (۱۳) تجلیل از حاج ابراهیم (۱۴)

نظرات

  1. ناشناس says:

    انشالله خدا سلامتیش بده

  2. محمدحسین says:

    شخص من سالها با نوحه خوانی ایشان سینه زدم
    امیدارم همیشه در پناه حق سالم و تندرست باشند

  3. ناشناس says:

    اجرش با امام حسین. بنده به شخصه ارادت خاصی به ایشون دارم و از بچگی با نوحه خونی ایشون سینه زدم. محاله محرمی بگذره و یاد نوحه های حاج ابراهیم نیوفتم. خیلی زحمت کشید.

  4. حسین م از گردان says:

    سالهای که هنوز زنجیر زنی در ایام سوگواری در کنگان اسنفاده نمی شود ما بچه های جوان آن روزهای محله گردان همه در حسینیه طهماسبی جمع میشدیم تا مداحی حاج ابراهیم گوش کنیم وسینه بزنیم .اجرشون با امام حسین

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن