بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2309
تعداد نظرات:۱۱ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 3 مرداد 93 11:30 ق.ظ

گلایه جدی مردم از وضعیت اینترنت مخابرات در کنگان

(ظهیر/ایمیل) : سلام  خسته نباشید..آقا لطفا اگر میشه یه مطلب درباره وضعیت اینترنت شهرستان بزارید تا شاید مسئولین توجهی داشته باشن.. ما اینترنتمون رو از مخابرات گرفتیم نه خصوصی.. سرعت پایین.. قطعی حداقل هفته یک بار.. هزینه های بالا..هر چی در میاریم نصفشو باید بدیم پای اینترنتمون.. حالا هم جدیدا اکثر سرعت ها رو با […]

(ظهیر/ایمیل) : سلام  خسته نباشید..آقا لطفا اگر میشه یه مطلب درباره وضعیت اینترنت شهرستان بزارید تا شاید مسئولین توجهی داشته باشن..
ما اینترنتمون رو از مخابرات گرفتیم نه خصوصی..
سرعت پایین..
قطعی حداقل هفته یک بار..
هزینه های بالا..هر چی در میاریم نصفشو باید بدیم پای اینترنتمون..
حالا هم جدیدا اکثر سرعت ها رو با قابلیت حجم نامحدود برداشته و فقط محدود در اختیار ملت گذاشتن..که همین باعث بالا رفتن هزینه های مردم بابت اینترنتشون شده..
مثلا سرعت ۵۱۲ با حجم نامحدود ماهانه قبلا میشد ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان..ولی الان همون سرعت محدود شده و  قیمت هر گیگ ۴ هزار و پانصد تومان..
آخه این چ کاریه..
چرا زندگی رو برای مردم سخت میکنین.این نه تنها مشکل من بلکه اکثر مردم شهرستانه..
شما اگر یه سر به خدمات کامپیوتری و اینترنتی بزنین متوجه حرف های من و لیست بلند بالای مردم برای خرید ترافیک و شارژ میشین..
اصلا برید تو سطح شهر و از مردم درباره وضعیت اینترنتشون سوال کنید.
والله ما که از مسئولین که پیگیری نمیکنند راضی نیستیم.
دست به دامن ثلاثی های عزیزشدیم..
با تشکر..

نظرات

  1. ناشناس says:

    این نت ما رو خفه کرد همه اش قطع است کاش شرکت های خصوصی برمیگشتند
    این چه نتی است که مخابرات به ما داده یکی نیست این مساله دنبال کنه؟

  2. حمید says:

    اینترنت ؟؟ مگه ما هم اینترنت داریم ؟؟ جونت در میاد تا یه صفحه لود بشه.. دانلود دیگه حرفشم نزن.. کلیک کن برو دست خدا تا شاید ۲۰ درصد پر شده باشه.

  3. M@tin says:

    چت کردن یه ایرانی با کره ای در مورد اینترنت
    ایرانی: سرعت اینترنت کره چطوریه؟
    کره ای: اون طوریه که تا گوگلمون بیاد بالا سه تا چهارتا فیلم یک گیگی دانلود کردیم
    کره ای: سرعت اینترنت ایران چطوریه؟
    ایرانی: تا گوگلمون بالا بیاد سه تا چهار فیلم مشاهده کردیم.

  4. حسین says:

    سرعت اینترنت مخابرات توی بنک خیلی خوبه مثلاسرعت۱۲۸سرعتش ۶۰هست درصورتی اینترنت پیشگامان سرعتش ۳۰هست

  5. با سلام خدمت تمام دوستان عزیز و عیدتان مبارک بصورت تصادفی این مطلب رو مشاهده کردم و چون ما نماینده مخابرات هستیم نیاز هست یه سری توضیحی خدمت دوستان بدهم شرکت الماس رایانه بصورت خصوصی اینترنت وایرلسی ( بی سیم ) ارائه می دهد و در کنار آن نماینده اینترنت مخابرات نیز هم هست . اینترنت خصوصی ما از لحاظ سرعت و پهنای باند مشکلی ندارد و سرویس متنوعی از نامحدود و محدود نیز هست اما بخاطر رادیویی که بایستی مشتری خریداری کند که اینترنت رو بصورت بی سیمی بگیرد هزینه بالایی متحمل می شود که نرخ آن از ۲۵۰ الی ۳۵۰ تومان می باشد و یک روزه اینترنت تحویل مشتری می شود و این هزینه خرید دستگاه و هزینه اولیه محسوب است. و پشتیبانی آن نیز حضوری از طرف الماس رایانه می باشد. مشتری بخاطر هزینه رادیو به طرف اینترنت مخابران که ارزان تر می باشد کشیده می شود. و خیلی از مشتریا بخاطر اینکه سرعت خوبی ندارند طرف ما حضوری مشکلاتشون رو به شرح : اینترنت شما کنده ، بدرد نمی خوره ، چرا شما اینترنت گرون میدین و … و این باعث شد که ما به شرکت مخابرات استان تماس بگیریم و این شکایات و بد نامی ها اعلام کنیم. در این خصوص اعلام می کنم کندی سرعت در استان بوشهر سراسری مشاهد می شود و این ضعف مخابرات استان است و به مشتریان مخابرات عزیز چند توصیه دارم که موارد زیر رو رعایت کنند.
    ۱. بایستی چک کنید خط اصلی تلفن بین جاهای دیگه تقسیم نشده باشه.
    ۲. کابل بین پریز تلفن تا مودم بیشتر از ۱.۵ متر نباشد.
    ۳. در صورت وجود نویز از نویز گیر استفاده شود.

  6. همشهری says:

    سلام واقعیتش که بخید سال قبل در همین روزا سرعت اینترنت مخابرات داغون بید ولی الان بهتر شد تقریبا دو برابر پارسال شده ولی حیف قطعی زیاد داره بطور معمول ۷ تا ۱۰ بار در ماه قطع میشه بعلاوی از سرعت ۵۱۲ به بالا نامحدود ندارند بنظر من اگه اینطوری باشه فقط قطع نشه خیلی خوبه با ۵۱۲ محدود چکار کنیم بطور معمولی افت سرعت مثل بقیه استان ها نداریم هر ۱۰ مگ تو دو دقیقه دانلود میشه بهتر از این؟؟؟/

  7. کریمی says:

    جدای از مشکل اینترنت مخابرات،رفتار زننده و بسیار ناشایست افراد متولی با ارباب رجوع است،بعنوان مثال من برای ثبت نام اینترنت مخابرات به خیابان وحدت جنب ساختمان قدیم مخابرات پاساژ یوسفی مراجعه کردم اما اونقدر رفتار پسری که اونجا کار میکرد بد بود که از خودم بدم اومد،چند روز پی در پی مراجعه کردم و روزی نبود که یه نفر با طرفی که ذکر کردم بگو مگو نداشته باشه،طرف خیلی پرمدعا و بی اعتنا خیلی هم ادعاش میشه متاسفانه.تازه عشقی هم میاد سر کار.از مخابرات درخواست دارم جهت واگذاری این امور به افراد دقت بیشتری داشته باشه و اگر این آقایون نمیتونن از عهده کار بر بیان به کسی دیگه که شایستگی اینکار رو داره واگذار کنن که احترام و ادب حالیش باشه.تشکر

  8. ناشناس says:

    شما از چی حرف می زنید اینترنت!!!!!!!!!!!
    اول بزارین مخابرات آنتن دهی موبایل رو تو منطقه کنگان و جم و عسلویه درست کنه اینرنت پیش پیش پیشده!

  9. محمد جواد says:

    با سلام خدمت دوستان ثلاث و مردم عزیز کنگان .
    منم میخوام خواهش کنم از ثلاث که یه پیگیری جدی در مورد خط تلفن ها و اینترنت و شبکه در کنگان انجام بگیره . بنده الان نزدیک به ۶ یا ۷ ماه یه خط تلفن گرفتم که هر روز قطع یا مشکل داره پیگیری هم میکنم فقط باس کاری میکنن به هم دیگه تکلیف مردم هم مشخص نمیکنن خیلی ببخشیدا یه مشت مسئول ناکارامد گذاشتن .
    خواهشا یه پیگیری جدی از مخابرات کنید .

  10. مینا says:

    سلام به دوستان:) من دیگه از آنتن دهی و اینترنت حرفی ندارم…اما رفتم مخابرات کنگان خط تلفن ثابت بخرم میگن واسه ما نمی ارزه بیایم کابل بکشیم!!! دیگه چی میشه گفت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن