بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23239
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 آبان 94 5:53 ب.ظ

از 28 آبان در هتل آپارتمان ساحل

نمایشگاه کتاب در کنگان برگزار می شود

رباب ارشادی مطلق رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان در این خصوص به ثلاث گفت: از تاریخ ۲۸ آبان ماه، نمایشگاه کتاب در کنگان برگزار می شود. وی که متولی و ناظر بر اجرای این نمایشگاه خواهد بود افزود: کتاب سرای نیک به مدیریت اقای محمود حیدری مسئول اجرایی این نمایشگاه است. ارشادی مطلق […]

رباب ارشادی مطلق رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان در این خصوص به ثلاث گفت: از تاریخ ۲۸ آبان ماه، نمایشگاه کتاب در کنگان برگزار می شود.

وی که متولی و ناظر بر اجرای این نمایشگاه خواهد بود افزود: کتاب سرای نیک به مدیریت اقای محمود حیدری مسئول اجرایی این نمایشگاه است.

ارشادی مطلق ادامه داد: موضوع کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه،  شعر، داستان، رمان، روانشناسی، تاریخ، کودک و نوجوان، سرگرمی، زبان خارجه و غیره می باشد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان اظهار داشت: کتاب های این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی به مشتریان ارائه می شود.

وی گفت: محل این نمایشگاه روبروی اداره بندر در هتل آپارتمان ساحل است. این نمایشگاه از ۲۸ ابان افتتاح و تا ۸ آذر به پایان می رسد. زمان بازید از ۹ صبح الی ۹ شب است.

وی در پایان ضمن قدردانی از شهرداری کنگان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برای همکاری در این نمایشگاه، از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل اورد.

نمایشگاه کتاب

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن