بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23339
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 29 آبان 94 11:19 ق.ظ

نشست صمیمی فرماندار شهرستان کنگان با آزادگان

ثلاث- نشست شورای مشورتی فرماندار در امور ایثارگران شهرستان کنگان با حضور آزادگان سرفراز شهرستان به ریاست عباس جمشیدی- فرماندار تشکیل شد.

به گزارش ثلاث و  به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، عباس جمشیدی – فرماندار کنگان ضمن تشکر از حضور آزادگان در این نشست صمیمی،  پایداری و استقامت آزادگان در مقابل دشمن را ستودنی خواند و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را موجب سرافرازی نظام اسلامی ایران دانست.

 فرماندار کنگان  با اشاره به رشادت و ایثار آزادگان سرافراز در دفاع از ایران اسلامی ، از آزادگان به عنوان ترویج دهندگان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در آن سوی مرزهای کشور نام برد.

عباس جمشیدی ادامه داد: آزادگان بخشی از حماسه سازان دوران هشت سال دفاع مقدس محسوب می شوند و در پیروزی انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس نقش مهمی داشتند و امروز نیز به عنوان سرمایه عظیمی از انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

وی گفت : امنیت، عزت و اقتدار ما حاصل جانفشانی آزادگان، ایثارگران و خون پاک شهداست.

 

در ادامه جلسه ،فرماندار کنگان صحبتهای تک تک آزادگان را شنید و  نسبت به بررسی مشکلاتشان و حل آنان قول مساعد دادند  و تاکید نمودند: همه مسولان و مدیران دستگاه های شهرستان باید برای اشتغال فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگر تلاش نمایند.

در پایان این نشست  عباس جمشیدی – فرماندار کنگان از آزادگان سرافراز شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل بعمل آورد.

 

 

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن