بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23347
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 29 آبان 94 6:55 ب.ظ

با هدف کمک و تقویت زیرساخت های آموزش

بازدید مدیر عامل منطقه ویزه پارس از فنی و حرفه ای کنگان

ثلاث- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به منظور کمک و تقویت زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای جنوب استان از مرکز فنی و حرفه ای بندرکنگان بازدید کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این بازدید که قبل از ظهر (پنج شنبه ۲۸ آبان ماه) برگزار شد، مدیرکل فنی وحرفه ای استان بوشهر‏، امام جمعه ، فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان کنگان نیز حضور داشتند.

مهندس یوسفی هدف از این بازدید را تلاش و برنامه ریزی برای فعال سازی مجدد مجموعه بزرگ فنی و حرفه ای کنگان که در سال ۸۴ توسط صنعت نفت احداث شده بود و در اختیار فنی و حرفه ای قرار گرفته است  برشمرد و گفت: علیرغم اینکه سالیانی است که از عمر احداث و راه اندازی این مرکز بزرگ آمورشی می گذرد اما متاسفانه در سالهای اخیر در زمینه پرورش نیروی ماهر جهت حضور در صنعت و افزایش شانس اشتغال نیروهای جویای کار منطقه توفیقات زیادی کسب نکرده است و این امر نیاز به بررسی و شناسایی راهکارهایی جهت رفع مشکلات در این حوزه دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ادامه تصریح کرد: در این بازدید که مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر و فرماندار کنگان نیز حضور داشتند، به منظور فعال سازی مجدد این مجموعه آموزشی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و با پیگیری تفاهم نامه های منعقد شده توافقاتی حاصل شد.

 

 

بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۲) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۱) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۴) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۳) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۷) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۶) بازدید مهندس یوسفی از فنی و حرفه ای کنگان  (۵)

 

نظرات

  1. حمید says:

    به امید روزی که شهرستان کنگان تبدیل به یک شهرستان نمونه در عرصه فرهنگ، ورزش و علم شود.. کاستی های این شهر خیلی ناچیز هستند اما افسوس که مسولین ما توانایی انجام آنها رو ندارند.. یا علم و ایده ی آن رو ندارند یا اینکه خسته شده اند از کار برای مردم.

  2. داکر says:

    از این وعدها زیاد داده شد کو مرد عمل

  3. حسین says:

    گل گفتی حمید ..بنده خدا هافقط عکس های خوشگل میتونن از هم بگیرن …خسته نباشین ازین همه ژسه تو خالی .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن