بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23391
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 1 آذر 94 10:01 ق.ظ

با اعطای مدرک بین المللی؛

دوره های آموزش خبرنویسی و عکاسی در کنگان برگزار می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس روابط عمومی فنی و حرفه ای کنگان خبر داد: مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان قصد دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، یک دوره اموزشی خبرنویسی و عکاسی با اعطای مدرک بین المللی برگزار کند.

به گزارش ثلاث، غلامحسین بسته اهنگ در نشست هماهنگی با تنی چند از علاقه مندان به این دوره های اموزشی برای برگزاری کلاس ها، افزود: در حوزه های فرهنگی، جوانان بسیار زیادی داریم که در بخش خبر و عکس فعالیت می کنند ولی متاسفانه هیچ گونه مدرک معتبری ندارند.

وی اظهار داشت: هرچند این افراد بعضا به لحاظ فنی در سطح خوبی هستند ولی بخاطر نداشتن مدرک، نمی توانند خود را در جاهای دیگر مطرح کنند.

رئیس روابط عمومی مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان با اشاره به این موضوع که رویکرد دوم ما، اموزش نیروهای فرهنگی است، ادامه داد: نیرویی که آموزش می بیند و خود را ارتقا بخشد، می تواند از لحاظ فنی و هنری در زمینه عکاسی و خبری، مفید تر واقع شود.

بسته آهنگ گفت: در پایان این دوره آموزشی که ۲۱۲ ساعت است، ۱۱۷ ساعت نظری و ۹۵ ساعت از آن، عملی خواهد بود. در پایان دوره، آزمونی همزمان در کل کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مدارک ارائه شده در پایان دوره، بین المللی، قابل ترجمه و دارای استاندارد اروپا است.

رئیس روابط عمومی مرکز اموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل موجود، قصد داریم کنگان، نمونه مرکز فرهنگی و خبرنگاری شود. قطعا نیروهای آموزش دیده می تواند جهت ارتقا نام شهرستان بسیار مفید باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان در این نشست گفت: هدف از تعامل فرهنگ و ارشاد و فنی و حرفه ای برای برگزاری دوره های اموزشی خبرنویسی و عکاسی تخصصی شدن وضعیت خبرنگاران و عکاسان و اشتغالزایی آنان است.

شایان ذکر است که این دوره ها به صورت در دو بخش درجه ۱ و درجه ۲ برگزار می شود. حداقل تعداد هنرجویان ۱۲ نفر و حداکثر ۲۴ نفر است.

بناست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان نیز در این جریان با فنی و حرفه ای کنگان همکاری داشته باشد.

 

 

IMG-20151122-WA0001 IMG-20151122-WA0002

نظرات

  1. محسن says:

    سلام باید به کجا مراجعه کنیم میشه راهنمایی کنید

  2. عسل says:

    با سلام .
    خواهشمندیم از شما موقع برگزاری این دوره ها اطلاع رسانی بفرمایید که ما هم بتونیم شرکت کنیم .

  3. سارا says:

    من میخام ثبت نام کنم جکارکنم

    ——————-

    ثلاث- با شماره تماسی که در ستون سمت چپ ثلاث گذاشته شده تماس حاصل نمایید. تشکر

  4. فاطمه says:

    برای ثبت نام کجا مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن