بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23399
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 1 آذر 94 3:29 ب.ظ

مهدی طارمی فراتر از ابرها (آنالیز)

به نقل از ورزش ۳ ، طارمی از روز ۱۵ مرداد که اولین بار و در هفته دوم لیگ پانزدهم مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند، در ۱۷ بازی ملی و باشگاهی به میدان رفته و موفق شده آماری فوق العاده را از خود بر جا بگذارد. […]

به نقل از ورزش ۳ ، طارمی از روز ۱۵ مرداد که اولین بار و در هفته دوم لیگ پانزدهم مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند، در ۱۷ بازی ملی و باشگاهی به میدان رفته و موفق شده آماری فوق العاده را از خود بر جا بگذارد. طارمی در این ۱۷ بازی که در خیلی هایشان- بخصوص بازی های ملی- به طور کامل در زمین حضور نداشته ۱۴ گل به ثمر رسانده، ۴ پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده و ۶ پنالتی هم گرفته که دو تا از آنها را خودش وارد دروازه حریفان کرده. آمار طارمی را در این ۱۷ بازی که به ترتیب نوشته شده مرور کنید:

مهدی طارمی در این ۱۷ بازی ۱۳۱۹ دقیقه در زمین حاضر بوده و روی بیش از ۲۰ گل پرسپولیس و تیم ملی نقش داشته. طارمی ۲۳ ساله که این روزها و فقط به دلیل از دست دادن چند موقعیت مقابل استقلال اهواز سوژه رسانه ها شده، با این آمار می تواند اثبات کند که تا چه اندازه در به ثمر رسیدن گل های پرسپولیس و حتی تیم ملی موثر بوده. طارمی که در خلق موقعیت برای خودش فوق العاده عمل می کند، این بار نتوانست از آنها استفاده کند. این اما دلیلی نیست تا هواداران پرسپولیس گل ها و درخشش او را از یاد ببرند. اگر آنها به جدول نگاهی بیندازند قطعا به خاطر خواهند آورد که طارمی چه کارهایی انجام داده و چقدر در فاز هجومی پرسپولیس تاثیر داشته. یادمان نرود طارمی در همین بازی مقابل استقلال اهواز هم تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن