بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23404
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 1 آذر 94 4:05 ب.ظ

شایعه آسیب دیدن فیبر نوری در جنوب استان

نگهداری، سرویس دهی و تعمیرات درون شبکه ای باعث اختلالات تماس در جنوب استان

به گزارش ثلاث، طی روزهای گذشته خطوط اپراتور همراه اول در شهرستان کنگان و عسلویه دچار اختلال شده و این موضوع به شدت مشترکین را کلافه کرده است. منبع اگاه به ثلاث خبر داد: اختلالات به وجود آمده در کل استان بوشهر بوده است. وی که نخواست نامش ذکر شود افزود: عدم برقراری تماس و […]

به گزارش ثلاث، طی روزهای گذشته خطوط اپراتور همراه اول در شهرستان کنگان و عسلویه دچار اختلال شده و این موضوع به شدت مشترکین را کلافه کرده است.

منبع اگاه به ثلاث خبر داد: اختلالات به وجود آمده در کل استان بوشهر بوده است.

وی که نخواست نامش ذکر شود افزود: عدم برقراری تماس و دیر برقرار شدن تماس و قطع شدن ارتباط در حین مکالمه، همه و همه از مواردی بوده که به شدت مشترکین را به شدت کلافه کرده است.

این منبع اگاه گفت: نگهداری، سرویس دهی و تعمیرات درون شبکه ای باعث اختلالات تماس طی روزهای گذشته در شهرستان های کنگان، عسلویه و مناطق دیگر استان شده است.

البته در کنار این موضوع، بحث ایجاد مشکل در شبکه فیبر نوری در جنوب استان نیز مطرح است که هنوز از جانب هیج منبع رسمی و موثق تایید شده نیست.

 

انتظار می رود شرکت بزرگ و بسیار معتبری مانند مخابرات که در خدمات دهی مورد تحسین است به مانند همیشه به صورت شفاف، دلایل این اختلالات کلافه کننده که باعث ایجاد مشکل در روند ارتباطات مردم و مسئولین شده را در اختیار رسانه ها و عموم بگذارند.

به هر حال شایعات در خصوص اختلالات ایجاد شده کم نیست و به راحتی در حال دست به دست شدن استغ بدون شک این شایعات می تواند بر وجهه بسیار مثبت مخابرات تاثیری هرچند کم ولی منفی بگذارد و لذا شفاف سازی بهترین راه جلوگیری از شایعات می باشد.

نظرات

  1. ممد says:

    طی روزهای قبل به دلیل باد شدید که در استان بود باعث تغییر زاویه و چرخش آنتن های رادیویی و آنتن هایی که روی دکل نصب بوده همین امر باعث عدم انتن دهی مناسب و قطعی تماس های موبایلی بوده ، بعد از آن هم خرابی در سیستم ها و شبکه فیبر نوری در یکی از بخش ها همه و همه به مشکلات اضاف شدند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن