بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23507
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 10 آذر 94 11:17 ق.ظ

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان

ظرفیت جذب گردشگر در شهرستان کنگان بسیار بالاست

ثلاث-در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان مطرح شد: شهرستان کنگان ظرفیت بالایی در حوزه جذب گردشگر دارد بگونه‌ای که در نوروز ۹۴ حضور بیشترین مسافر در یک منطقه نشان از قابلیت مهم آن در حوزه گردشگری است.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان با محوریت سفرهای نوروزی به ریاست عباس جمشیدی- فرماندار با حضوراعضا در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد .

عباس جمشیدی- فرماندار کنگان با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان گفت: استقبال شایسته از مسافرین و گردشگران موجب افزایش تعداد آنها  خواهد شد و پیش بینی می شود امسال در تعطیلات نوروزی پذیرای تعداد زیادی از مسافران داخلی باشیم که برای ارائه خدمات بهتر لازم است تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان شناسایی و تدوین گردد.

  جمشیدی با بیان اینکه جاذبه ها و قابلیت های تاریخی، مذهبی و طبیعی زمینه جذب گردشگران را برای کنگان فراهم کرده است گفت:. با توجه به اینکه ایام تعطیلات نوروز شهرستان کنگان با حجم زیادی از گردشگر مواجه است نیازمند به مدیریت خاص و تخصصی دارد.

 رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کنگان عید نوروز را فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت ها و تبادل پتانسیل های منطقه عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: اگر بخواهیم به نحو احسن پذیرای مهمانان نوروزی باشیم باید تمامی امکانات احصاء و بسیج شوند.

فرماندار کنگان در این جلسه به ضرورت و توجه به موضوع گردشگری و جذب توریسم تاکید نمود و از مسولین ادارات خواست نسبت به معرفی     جاذبه ها و پتانسیل های کم نظیر شهرستان همت گمارند.

عباس جمشیدی ضمن برشمردن رتبه برتر شهرستان از حیث پذیرایی مهمانان نوروزی در استان خواستار بکارگیری همه ظرفیت ها و امکانات جهت ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی شدند.

وی توجه ویژه به ورودی شهر ، رسیدگی به سیما و منظر شهر، برخورداری پارک های محل استراحت مسافرین، نظارت بر قیمت ها ، اجرای        برنامه های فرهنگی و سنتی مناسب ، هماهنگی در چارچوب بروشور ، نقشه و … از مهم ترین مواردی بود که در این جلسه بر آن تاکید کرد.

در ادامه جلسه سایر اعضا از جمله شهرداران سه گانه شهرستان نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای هرچه بیشتر خدمات سفر سال آتی ارائه کردند.

تمامی اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر نیز به مقوله سفر و خدمات حوزه مربوطه اشاراتی داشتند و ضمن ارائه گزارش از سال گذشته،پیشنهادات خود رانیز ارائه نمودند.

در پایان این جلسه جمع بندی مفصلی توسط معاونت عمرانی و قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر فرمانداری انجام شد.

عباس پاریابی معاونت عمرانی وقائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفرشهرستان کنگان گفت: ظرفیت جذب گردشگر در شهرستان کنگان بسیار بالاست.

 وی افزود:  شهرستان کنگان ظرفیت بالایی در حوزه جذب گردشگر دارد بگونه‌ای که در نوروز ۹۴ حضور بیشترین مسافر در یک منطقه نشان از قابلیت مهم آن در حوزه گردشگری است.

معاون امور عمرانی فرمانداری کنگان با اشاره به اینکه کنگان دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است افزود: قابلیت‌های گردشگری شهرستان کنگان منحصر به‌فرد است که این ظرفیت در حوزه‌های مختلف در کمتر جایی قابل مشاهده است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با اشاره به دستور کار جلسه بر لزوم هماهنگی بیشتر بین دستگاه های عضو ستاد برنامه ریزی دقیق از سوی کمیته های عضو ستاد در راستای خدمات رسانی مطلوب و در خور شهرستان به مسافرین نوروزی تاکید نمود .  

در پایان این نشست  عباس جمشیدی – فرماندار کنگان از مسولین کیمته های، ستاد خدمات سفر شهرستان با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل بعمل آورد

 

 

 

۶۵۶ ۵۴۳۵ ۵۶۵۶۶۵۶ ۶۵۶۵۶۵۶۵۶

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن