بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 23792
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 20 آذر 94 12:00 ب.ظ

وضعیت آنفولانزای H1N1 در کنگان همچنان سفید

هیچ مورد آنفولانزای H1N1 در بیمارستان کنگان ثبت نشده است

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان گفت: هیچ مورد آنفولانزای H1N1 از مراجعین به بیمارستان کنگان گزارش نشده است.

به گزارش ثلاث پس از شیوع سرماخوردگی، انفولانزا و آنفولانزای H1N1 در برخی نقاط کشور و حتی قربانی شدن چندین نفر از هموطنانمان( که البته به گفته وزیر بهداشت” سابقه بیماری های زمینه ای داشته اند)، مراجعات زیادی را به بیمارستان کنگان داشته ایم.

حسن حیدری رئیس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به صورت کوتاه به خبرنگار ثلاث گفت: تا این لحظه مورد خطرناکی از انفولانزا نداشته ایم. جواب آزمایشات مواردی که مراجع کرده اند نیز خوشبختانه منفی بوده است و یه تعدادی نیز تحت ازمایش و بررسی قرار دارند.

وی با تاکید دوباره بر این موضوع که تا کنون آنفولانزای نوع خطرناک که تهدید کننده حیات افراد باشد، نداشته ایم، اظهار داشت: انشاءالله با تلاش کنونی و شبانه روزی کادر درمانی و پرسنل بیمارستان و دادن اطلاعات لازم به مردم جهت جلوگیری از این بیماری، روزهای آینده همراه آرامش بیشتری خواهد بود.

این نخستین مصاحبه حسن حیدری رئیس جدید بیمارستان امام خمینی ره کنگان با ثلاث است.

در صورت نیاز، سایت خبری – تحلیلی ثلاث، اطلاعات تکمیلی یا مرتبط را از طرق منابع موثقی مانند رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان یا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

مهمترین موارد در پیشگیری از آنفولانزای نوع خطرناک، شستن دست ها با اب و صابون، جلوگیری از روبوسی با افراد در معرض این بیماری و حفظ فاصله با فرد دچار آنفولانزا است.

کودکان، افراد مسن و زنان باردار حدالمقدور باید احتیاط بیشتری نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن