بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24240
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 دی 94 2:51 ب.ظ

عابدی زاده در گفتگو با ثلاث:

آمده ام توان سازی کنم نه توان سوزی

اختصاصی ثلاث- داوطلب انتخاباتی جنوب استان بوشهر گفت: آمده ام توان سازی کنم نه توان سوزی.

 

عابدین عابدی زاده پس از ثبت نام( در تاریخ ۳۰ آذر ماه در وزارت کشور) به عنوان داوطلب انتخاباتی حوزه جنوب استان بوشهر به خبرنگار ثلاث گفت: خداوند مهربان را شاکرم که فرصتی در اختیارم گذاشته تا در راه پرافتخار خدمتگزاری به نمایندگی مردم استانم گام برداشته و به یاری مردم مهربان و فرهیخته و با حمایت بزرگان و نخبگان استان بتوانیم قدمهایی بزرگ در راه اعتلای استان برداریم.

وی اظهار داشت: احساس همه این ده سال تجربه ام به عنوان شهروند بوشهری که در بدنه مجلس شورای اسلامی فعالیت می کنم، همواره این بوده که مردم استان بوشهر لایق بیش از اینها بوده و به لطف جوانان پرشوری که روزی آن حماسه ها را در جبهه های جنگ رقم زدند، اکنون نیز وقت آن رسیده که صفحات زرینی از تاریخ استان را در راستای توسعه پایدار و ماندگار رقم زنند.

 

این داوطلب انتخاباتی ادامه داد: معتقدم که می توان به لطف نیروی جوانی و با استعانت از سرمایه های عظیم اجتماعی در حوزه های فرهنگی، اقتصادی با مشارکت مدنی، قدم های بزرگی برداشت و در این راه از تمام تجربه و اندوخته ام که در سطوح خرد و کلان پارلمان و تجربه دو دوره همراهی و همکاری با نمایندگان کمیسیون های تخصصی و مختلف مجلس با دو دولت در این سالها کسب کرده ام استفاده خواهم نمود.

 

 عابدی زاده افزود: در این راه دشوار تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی ام در مقطع دکترای جامعه شناسی سیاسی که بی شک در کنار سرمایه اجتماعی راهگشای تحلیل و آسیب شناسی مسائل مختلف اجتماعی و سیاسی است چراغ راهم خواهد بود تا در راه رسیدن به توسعه پایدار استان بوشهر به ویژه شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه که سهم زیادی در گردش چرخ اقتصاد کشور داشته اند با تلاشی منطقی و هدفمند با افزودن واژه برخوردار بجای واژه نازیبای محروم از استان عزیزمان گام بردارم.

این داوطلب انتخاباتی مجلس عنوان کرد: امیدم به اعتماد شما مردم عزیز است و چنانچه خداوند توفیق خدمت به مردم را نصیبم کند از همه ظرفیت های نخبگان علمی و فرهنگی استان بویژه بانوان پرمهر سرزمینم استفاده خواهم نمود که هم در بدنه تصمیم گیری کلان کشور حرف برای گفتن داشته باشیم و هم با تشکیل کارگروه در زمینه های مختلف و ارائه آن به صورت طرح های کارشناسی شده از مشکلات استان که همواره از دغدغه های اصلی ام بوده است گذر کنیم.

 

وی گفت: پروردگارم را حاضر و ناظر به گواهی می گیرم که اندیشه ای جز خدمت به خیر مردم، انقلاب و نظام اسلامی نداشته و نخواهم داشت که این در ذات درونی ام رسوب کرده و به این اندیشه می بالم. آمده ام توان سازی کنم نه توان سوزی. 

این داوطلب انتخاباتی خاطرنشان کرد: در هیچ فرد، حزب و مکتبی اقتدار و اندیشه جاودان نجوییم؛  یا خویشتن را قائم به یک شخص و تفکر نبازیم. با اندیشه، خرد، تساهل و تسامح به جهانمان بنگریم  و در سایه سار مهر الهی هر دو جهانمان را جاویدان کنیم.

IMG-20151227-WA0020

IMG-20151227-WA0021 IMG-20151227-WA0022

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. دانشجوی استاد عابدین says:

    استاد عزیزم مثل همیشه خوش سخن و نگران مسایل اجتماعی جامعه هستی.
    شالی
    از تهران

  2. خودی says:

    همشهریان عزیز حوزه انتخابیه دیر کنگان جم و عسلویه اگر به دنبال تغییری اساسی هستید بسم الله الان بهترین موقع برای این کار هست با رای قاطع به این جوان تحصیل کرده این خطه این تغییر شدنی است.
    اول نوبت مجلس و دوم نوبت به شورای اسلامی شهر باید تغییر بدهیم
    تاکی باید کسانی که شایسته این کار نستند در این منصب ها نشسته باشند و مردم طمع خوشی نبینند. بیایید و به جوانانمان اعتماد کنیم.

  3. مهرگان says:

    آقای جلالیان یا آقای عابدی زاده؟؟؟؟!!!!!

  4. بازدار says:

    دکتر عابدی زاده از نیروهای تحصیل کرده و بادرایت است که همیشه اندیشه ای پویا داشته.

  5. سکو ی دو says:

    دکتر عابدی زاده یک جوان تحصیلکرده استان بوشهر است که بیش از یک دهه در مجلس شورای اسلامی تجربه کاری و سالها نیز در غولهای نفتی دنیا مشغول به کار بوده است ، ارتباطات گسترده کاری ایشان در مراکز مهم کشور و تسلط به چند زبان زنده دنیا می تواند از نقاط قوت ایشان است .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن