بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2427
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 مرداد 93 2:09 ب.ظ

سوک

حضور وزیر بهداشت در بوشهر/حضور گسترده کاندیداها در جنوب استان

گفته ها و شنیده های استان شنیده شده که یکی از مسئولین بازرگانی قطر پس از جلسه برگزار شده بصورت خصوصی به یکی از مسئولین ایرانی گفته است که مسئولان قطری به علت تحولات منطقه ای در همکاری با ایرانی ها تردید دارند اما تنها علت همکاریشان نیاز به مصالح برای جام جهانی است و […]

گفته ها و شنیده های استان

  • شنیده شده که یکی از مسئولین بازرگانی قطر پس از جلسه برگزار شده بصورت خصوصی به یکی از مسئولین ایرانی گفته است که مسئولان قطری به علت تحولات منطقه ای در همکاری با ایرانی ها تردید دارند اما تنها علت همکاریشان نیاز به مصالح برای جام جهانی است و اگر می توانستند از جای دیگری آن را تهیه کنند هیچ وقت به سمت شما نمی آمدند .

 

  • بدنیست بدانید یکی از نیروهای بوشهری که برای تامین امنیت خطوط کشتیرانی به ابهای دور دست رفته بود عنوان می داشت که در آنجا با اقتدار و ایثار به بخش اقتصادی کشور کمک می شود تا کشتی هایمان در امنیت کامل عبور نمایند . او می گفت در این سفرها برخی از افریقایی ها برای رفع گرسنگی سوار بر کشتی های تجاری ایران و سایر کشورها می شوند.وی می گفت وقتی ما متوجه می شویم انها را به ساحل کشورشان یا بعد از بازگشت به بخش سیاسی کشورشان در ایران تحویل میدهیم .اما بخت برگشته هایی که سوار کشتی های امریکایی و اروپایی می شوند با اقدام غیرانسانی انها مواجه می شوند که در بعضی مواقع آنها را در بشکه های کوچک محبوس می نمایند و بعد از مرگ در دریا رها می کنند .

 

  • گفته می شود یکی از فرمانداران سابق استان بوشهر گزینه جدی برای انتصاب به عنوان مدیرکل بازرسی استان بوشهر می باشد . ظاهرا در این ارتباط تلاش های فراوانی صورت گرفته است اما قطعیت نیافته است . لازم به ذکر است که وی در دولت روحانی نیز در خارج از استان مسولیت گرفته است .

 

  • به احتمال فراوان وزیر بهداشت در هفته جاری به استان بوشهر خواهد آمد . گفته می شود در این سفر یکی از خواسته های مهم مسئولین استانی ، احداث بیمارستان جدید در شهر بوشهر می باشد . گفتنی است که وزیر بهداشت دولت روحانی به عنوان موفق ترین عضو کابینه دولت یازدهم تاکنون مطرح شده است .

 

  • آخرین اخبار دریافتی از جنوب استان حاکی از حضور گسترده کاندیداهای مختلف با گرایش های سیاسی متفاوت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوب استان دارد . گفته می شود بعد از دشتستان ، حوزه انتخابیه کنگان ، دیر ، جم و عسلویه بیشترین تعداد کاندیدای احتمالی را خواهد داشت .

 

  • شنیده شده است در یکی از جلساتی که در ایام مبارک رمضان در شهر بوشهر برگزار شد یکی از فرماندهان عالی رتبه نظامی گزارشی از تحولات نظامی منطقه ای بعد از تحولات عراق ارائه نمود. ایشان گفته اند که تحرکات شناورهای نظامی بیگانه همزمان با تحولات عراق افزایش یافته است و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی حتی کوچکترین این تحرکات مانند تحرکات بالگردها را رصد می کند. این فرمانده نظامی در جواب پرسش یکی از حاضران , اعلام کرد میزان خطر برای جمهوری اسلامی بسیار کم است ولی درصورت کوچکترین تهدیدی آن را بصورت قاطع ترین شیوه پاسخ می دهیم .

 

  • در حالی که اخبار متعددی در ارتباط با انتصاب بخشداران در دشتستان منتشر شده است اما آخرین اخبار از قطعیت تغییر دو بخشدار در آینده نزدیک حکایت دارد . تغییر همه بخشداران در آینده نزدیک قطعی نیست زیرا گزینه های جایگزین دلخواه برای این بخشداری ها هنوز پیدا نشده است .

 

  • آخرین اخبار از سرمایه گذاری میلیاردی بازیکنان فوتبال در پرونده جنجالی بوشهر حاکی از آنست که دو نفر از این بازیکنان با شخص معروف در پرونده اخیر بصورت مستقیم وارد قرارداد شده بوده اند . ظاهرا این دو بازیکن ، از سه نفر از دوستان بازیکن خود نیز پول دریافت کرده بوده اند تا برای آنان در این راه سرمایه گذاری نمایند که با وضعیت پیش آمده ، اکنون پنج میلیارد این بازیکنان نیز مانند سایر پول های دیگر بلاتکلیف است . ظاهرا آقای ” خ ” که از بازیکنان مشهور کشور نیز می باشد ، علاوه بر پول نقد ، یک دستگاه خودروی میلیاردی نیز بصورت صوری و با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت واقعی به شخص معروف بصورت نسیه چند ماهه فروخته بوده است .

 

  • گفته می شود که توسلی که قبلا شهردار اهرم و الان شهردار کلمه است قرار است به عنوان معاون عمرانی فرمانداری هندیجان معرفی شود . در این ارتباط گفتنی است که جعفری نسب فرماندار هندیجان برای انتصاب این نیروی بومی تلاش ویژه ای داشته است .

 

  • احتمال اینکه حوزه های انتخابیه استان در دور بعدی مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه به پنج حوزه افزایش یابد بسیار است ، به همین دلیل إفرادی در شهرهای گناوه و دیلم فعالیت های انتخاباتی خود را به گونه ای آغاز نموده اند که در پیش بینی های خود اینگونه متصور شده اند که دو شهرستان گناوه و دیلم بصورت حوزه انتخابیه ای جدید ، نماینده ای به مجلس خواهد فرستاد .

 

در آخر هم این که ، افراد زیادی از فعالان سیاسی استان از علی افراشته استاندار اسبق بوشهر و معاون إجرائی فعلی مجلس شورای اسلامی درخواست نموده اند تا در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در استان حضور یابد . ظاهرا این افراد دو حوزه انتخابیه را برای حضور وی پیشنهاد نموده اند ( حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم و حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ) اما تاکنون افراشته به این افراد جواب قطعی نداده است . در این ارتباط گفته می شود که علاوه بر چهره های سیاسی و مردمی از استان بوشهر ، چهره های سیاسی مطرحی در کشور نیز به ایشان پیشنهاد حضور در انتخابات آینده و حمایت از ایشان را عنوان داشته اند ./منبع: سوک

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن