بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24474
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 19 دی 94 11:51 ق.ظ

لزوم پیگیری مسئولین مخابرات

آنتن دهی ضعیف و اعصاب خوردکن تلفن همراه در کنگان/ اینترنت خوش خواب

اختصاصی ثلاث- چندی ست که آنن دهی خطوط همراه اول و اینترنت بسته ای آن در شهرستان کنگان وضعیت مطلوبی ندارد.

اختصاصی ثلاث- مصطفی صفایی: چندیست وضعیت خطوط همراه اول و حتی اینترنت آن به لحاظ کیفیت مورد گلایه ی عده زیادی از مشترکین این آپراتور در شهرستان کنگان است.

طی سال ۹۴ این وضعیت، چند مرحله در شهرستان کنگان و حتی بعضا در جای جای استان رخ داده است که باعث نارضایتی هایی نیز شده است.

عمده گلایه مردم شهرستان کنگان در زمان برقراری تماس است که اکثرا باید چندین بار تلاش کنند تا شاید ارتباط برقرار شود.

موضوع دیگر، اینترنت این خطوط است که برخی علاقه مندان به صورت بسته ای خریداری می کنند و نهایتا از سرعت و دانلود آن به شدت ناراضی هستند.

این وضعیت طی هفته گذشته و مخصوصا اواخر هفته، به صورت کاملا مشهود و فراگیر، کنگانی ها را با چالش ارتباط مواجه کرده بود.

از طرفی نیز در برخی ایام هفته قبل، تقریبا ارسال اس ام اس ها به ندرت انجام می شد.

تلفن همراه در دنیای امروز نقش مهم و حتی حیاتی دارد و لذا اختلال در ارتباط می تواند مشکلاتی جدی را برای مشترک مورد نظر به همراه بیاورد.

سایت ثلاث طی یک نظرخواهی موثق از کاربران خود که از این آپراتور ( همراه اول )در شهرستان استفاده می کنند، مشکلات این خطوط را نظرخواهی نمود که در ادامه می خوانید. این نظرخواهی مکتوب در فضای مجازی و از مشترکین و مخاطبین شناسایی شده انجام پذیرفته و مستندات آن نیز موجود است. نظرخواهی مربوط به اواخر هفته گذشته است.

نظرات:

هرکس به خطم زنگ میزند وسط حــــــــــرف زدن، قطع شده و از دسترس خــــــــــارج میشود- یه ماهه که داغونه، یه هفته ست اعصاب خوردکن و دوشبه واویلا- کلا انتن دهی خوبی( در چند ماه اخیر) نداشته است- یه زمانی همراه اول، حرف اول را در سرعت می زد؛ ازوقتی بارون زد، کلا خراب شد و قاط زد- با سلام و تشکر از پیگیری ثلاث، بسته های اینترنتی بسیار ضعیف و اکثر اوقات غیرفعال است؛ عدم آنتن دهی مناسب در جاده ها – نت ندارم، به کی بگم؟- ارسال پیام های غیر متناسب و غیر ضروری؛ درصورتی که کد “غیرفعال” را وارد کنیم، پیامهای ضروری هم قطع میگردد مثل پیام بانکی اطلاع از حساب؛ تشویق و تقدیر از مشتریان خوش حساب (مشتریانی که نسبت به پرداخت صورتحساب بدون تاخیر انجام میدادند قبلا لااقل یه تعداد S, M,Sمجانی برایشان فعال میشد که این هم مدتیست قطع شده- من در تماس و ارسال پیامک مشکل دارم- برای تماس و بعضا ارسال پیامک خیلی اذیت میکنه- ممنون از پیگیرى هاى شما؛  خط من هم مشکل داره؛ ارسال پیام و تماس دچار مشکل شده – واسه من با چند بار تلاش ارسال میکنه – چند وقته که اصلا خط نمیده؛ فقط بعضی از محدوده های شهر آنتن داره- صدا یه جور عجیب و غریبی میشد دیشب ( چهارشنبه)؛ اینترنت مخابرات هم قطع بود- سلام، مشکل در برقراری تماس، ارسال پیامک، پرش انتن، سرعت کم و قطعی مکرر اینترنت-  خط من خارج از سرویس شده – مشکل همراه اول موقعی هست که داری تماس برقرار میکنی- باید چند بار تماس بگیری تا گوشی طرف مقابل بگیره- مشکل شماره گیری داریم- خطوط اشغاله- برگشت صدا زیاده- آنتن بسیار ضعیف است، هزار بار باید بزنیم تا بگیره-

اینترنتش افتضاحه، ضمن اینکه چندین بار باید تماس گرفت تا موفق به برقراری ارتباط بشی- الان سر کوه اطراف شهر هستیم، اینترنت۳G  تقریبا خوبه اما داخل منزل ( شهرک معلم) بزور انتن داریم چه برسه به اینترنت- امیدوارم در ایام انتخابات بخصوص ۷ اسفند مشکلی وجود نداشته باشد.

مطالب بالا، بخشی از نظرات ارسالی مخاطبین ثلاث می باشد که البته در جای جای شهرستان کنگان سکونت دارند.

بدون شک آپراتور همراه اول درایران و خاورمیانه خدمات دهی زیادی دارد و همچنان از اپراتورهای پیشتاز و بی رقیب است. مطلب بالا در راستای پیگیری حقوق شهروندی منتشر شده است تا مسئولین مخابرات شهرستان و استان آن را چاره جویی کنند.

به هر حال تعداد بسیار زیاد مشترکین همراه اول در جنوب استان بنا به اعتمادی که به این اپراتور وجود دارد و همچنین سرویس دهی و خدمات خوب آن( از گذشته تا کنون) چیزی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت و لذا مردم این منطقه انتظار تسریع در حل این مشکل و بیان آن توسط مسئولین پیگیر، پرتلاش و همیشه پاسخگوی مخابرات را دارند.

نظرات

  1. معمار says:

    آفرین, احسنت, حرف دل مردم رو زدین..

  2. عباس says:

    سلام تشکر فراوان از دوستان در ثلاث فقط میتوانم بگویم این همراه اخر است نه اول

  3. حسن پور says:

    واقعا این مخابرات شورش درآورده.ملت همه جور بدبخت و بیچاره شدند و این هم اضافه شد به بقیه و روزانه اعصاب ملت را بهم میریزه.این شهر انگار همه مردم خوابند و یکی صداش درنمیاد.شاید لیاقت ما بیشتر از این نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. متاسفانه اینترنتی که از شرکت مخابرات میگیریم بسیار ضعیف است .لطفا مسولین عزیز پیگیری فرمایند

  5. ناشناس says:

    تو رو خدا این تلفن های ۷۲۳ رو عوض کنید و به حالت قبل برگردونید اینترنتش خیلی اشغاله هیچ شرکتی هم بجز خود مخابرات نمیتونه خدمات اینترنتی بدهبده هیچ اخر هفته ای وجود نداره که قطعی نداشته باشه تا تماس هم میگری تا گفتی سلام میگن اتصالاتت رو برسی کن یا فیبر قطع شده این چه فیبریه که فقط برای اینترنت مخابرات هر پنجشنبه جمعه قطع میشه باقی شرکتا مشکلی ندارن و درست خدماتشون رو میدن سه سال مشترک خلیج فارس بودیم تو این سه سال چهار روز هم قطعی نداشتیم چهارسال پیشگامان بودیم سرجمع تو این چهارسال هفت روز قطعی نداشتیم وضع نت همراه هم که افتضاح سمت شهرک مدرس موبایل به زور انتن میده چه برسه به ۳G , 4G که حداقل ما از شر نت مخابرات خلاص بشیم

  6. سلام says:

    نمیشه این مسولین مخابرات رو بیارید تا ازشون پرسش بشه کخ این چه وضع آنتن دهی هست؟ این آنت دهی آشغال رو باید یکی جوابگو باشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن