بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2467
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 4 مرداد 93 2:55 ب.ظ

احمدی در گفتگو با خبرنگار ثلاث:

پیگیری جدی برای رفع مشکلات اشتغال جوانان

ثلاث: نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر نیازمند نگاه مثبت صنعت است.

ثلاث: نماینده مردم شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر نیازمند نگاه مثبت صنعت است.

دکتر موسی احمدی در گفتگو با خبرنگار ثلاث صله رحم را یکی از آداب حسنه ماه مبارک رمضان عنوان کرد و اظهار داشت: در دین اسلام علاوه بر صله رحم در این ایام به قرائت قرآن، روضه و مراسم دعاخوانی، ذکر و یک سری آداب و رفتارهای اجتماعی توصیه اکید شده است.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روایات زیادی در خصوص افطاری و طعام دادن داریم که مانع از ورود انسان به آتش دوزخ می شود.

وی دستگیری از مستمندان را از اهم عبادات در این ماه دانست و افزود: علاوه بر اعمال مذهبی، دستگیری از ایتام و افرادی که مشکلات اجتماعی دارند نیز از امور سفارش شده در دین اسلام است.

دیدار با مردم و نخبگان در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه افزود: در همین راستا نمایندگان مردم علاوه بر رسالت قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی، دنبال کردن مطالبات مردم را در دستور کار دارند .

وی گفت: برنامه ما در ماه رمضان نیز بر طبق سنت حسنه صله رحم، دیدار با بستگان، دوستان، آشنایان و شرکت در مجالس عمومی و جلسات فشرده در دفتر ارتباطات مردمی و همچنین با ادارات و دستگاه های مختلف حول رفع مشکلات منطقه بوده و در این مراسم و مجالس نیز به بررسی و رفع موانع، مشکلات و چالش های مختلف و ارائه راهکاری متنوع در این خصوص پرداخته ایم.

انتفاضه فلسطین خاموش نشدنی است

این نماینده مجلس با اشاره به روز قدس و جنایت های سفاکانه و ددمنشانه صهیونیستهای منفور که به هیچ موجود زنده ای در عالم وحشیگری خود به مانند گروه تروریستی داعش رحم نمی کنند، گفت: رژیم فاشیست، سفاک و خونخوار اسرائیل به یک استیصال و عجز شدیدی رسیده که حتی به کودکان هم رحم نمی کند و این نشان از ناتوانی آنها در کنترل و مهار انتفاضه است.

احمدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی فاز جدیدی از حمله را در دستور کار قرار داده، گفت: مطمئن باشید هرجا مظلومی به شهادت می رسد، خونی به ناحق روی زمین می ریزد و آهی بلند می شود، کاخ ستمگران نابود خواهد شد و تاریخ این را مکرراً به ما نشان داده است.

وی انتفاضه فلسطین را خاموش نشدنی دانست و اظهار داشت: علیرغم تبلیغات گسترده جهانی که در سیطره اسرائیل قرار دارد، انتفاضه فلسطین روز به روز قدرتمند تر خود را به منصه ظهور رسانده و این امر جزء وعده های الهی است و انشالله روزی در قدس نماز خواهیم خواند و قدس شریف را از لوس وجود و جرثومه فساد اسرائیل پاک خواهیم کرد.

پیگیریهای مکرر برای رفع مشکلات اشتغال

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته‌های گذشته نشست های مشترک ما با مسئولان کشوری و با حضور فرمانداران حوزه انتخابیه در پایتخت نتایج و برون دادهای قابل توجهی در قالب پروژه های زیر ساختی و کلان برای حوزه انتخابیه به ارمغان آورد و از این مسیر اعتبارات خوبی جذب شد که یک کار کم سابقه به شمار می رود.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات اشتغال در استان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رفع مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر نیازمند نگاه مثبت صنعت است.

حجت‌الاسلام احمدی تاکید کرد: استان بوشهر از استان‌های صنعتی کشور است که لازم است تا زمینه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر جوانان استان از این صنایع بیش از پیش فراهم شود.

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کنگونی says:

    آقای احمدی خوشبختانه تمام مسولان ما خوب شعار میدن شما وقتی تونستی مشکل اشتغال رو حل کنی اونموقع بیا و بگو مشکل حل شده نه اینکه میگویید پیگیرم پیگیری شما مشکل اشتغال ما رو حل نمیکنه شما هم یکی مثل بقیه فقط شعار!!!

  2. همشهری says:

    آقای احمدی به نظرتون وقت این نرسیده که دست از شعار دادن برداریم. جوان امروز گوشش از وعده و وحید پر شده.
    بیاییم با هم رو راست باشیم

  3. آنچیزی که مشکل اشتغال را در استان ما حل می کند همدلی مسئولین ماست….اگر کسی بخواهد کاری انجام دهد باید ابتدا مسئولین را با هم هماهنگ کند…..اگر اصفهان- تهران – شیراز پیشرفت می کنند به سب این است همه با هم تلاش می کنند و زیر آب زنی کمتر دیده می شود.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن